پیام سپاهان
کسب رتبه برتر کشوری توسط شرک دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اصفهان
جمعه 25 آبان 1397 - 13:43:08
پیام سپاهان - یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز(رینوتکس2018) موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، این شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز، در میان 10 طرح برتر این رقابت ها انتخاب شد.
در این نمایشگاه، بیش از 360 طرح فناوری در 17 بخش تخصصی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، نانو، خودرو، صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، انرژی، نساجی، الکترونیک، مهندسی پزشکی و مواد پیشرفته با یکدیگر رقابت کردند.
ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX در چهار بخش ایده‎های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی‎های فناورانه آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‎المللی تبریز با هدف کمک به تجاری سازی فناوری و بسترسازی برای تکمیل چرخه‎ علم تا فناوری تا کسب و کار و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار شد.
شرکت دانش بنیان سلامت گستران آرایان در زمینه تولید و تحقیق محصولات غذایی فراسودمند و شیرینی جات پروتئینه و بدون قند و شیرینی های غنی شده با گیاهان دارویی و شیرینی های حاوی جلبک دریایی اسپیرولینا و محصولات ویژه برای بیماران دیابتی و افراد سیلیاکی و سایر افراد دارای رژیم های غذایی خاص، از سال 1391 در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) فعالیت دارد. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74639/کسب-رتبه-برتر-کشوری-توسط-شرک-دانش‌بنیان-دانشگاه-آزاد-اصفهان
بستن   چاپ