پیام سپاهان
دومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی برگزار می‌شود
یکشنبه 27 آبان 1397 - 9:03:37 AM
ایسنا
 پیام سپاهان- - زهره متقی  اظهار کرد: این همایش علمی  با هدف تبیین جایگاه و اهمیت مطالعات تطبیقی در دو حوزه مهم علوم تربیتی و روانشناسی از روز 30 آبان 98 به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

وی افزود:  سخنران‌های اصلی کنفرانس، تین - هیو چینگ، استاد دانشگاه ملی تایوان و استاد برجسته بین‌المللی در پروژه‌های یونسکو، محمدرضا سرکار آرانی، استاد دانشگاه ناگویا ژاپن و اسلام فتار، رئیس انجمن پژوهش‌های تربیتی آفریقای جنوبی خواهند بود.

متقی تصریح کرد: محورهای کنفرانس شامل، جهانی سازی و محلی سازی، کمیت و کیفیت آموزش، اقتصاد دانش و تجاری سازی آموزش، فناوری‌های نوین آموزش ، برابری و اثربخشی آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی خواهد بود.

رییس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران دفتر اصفهان، تأکید کرد: در این کنفرانس مباحثی از قبیل تئوری و روش‌شناسی در پژوهش‌های تطبیقی، فلسفه تعلیم و تربیت و تطبیق، مطالعات تطبیقی در تربیت معلم، مطالعات تطبیقی در آموزش و پرورش استثنایی، نظام آموزشی و روابط فرهنگی، سنجش علمی و تضمین کیفیت آموزش عالی، مطالعات تطبیقی در آموزش عالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی در آذرماه سال 1396 به میزبانی دانشگاه لرستان و با حضور بیش از 250 پژوهشگر داخلی و 20 پژوهشگر از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد.

متقی افزود: با توجه به اهمیت روزافزون کسب آگاهی از سیر تحولات نظام آموزشی در ایران و دیگر کشورها، اطلاعات بیشتر به نشانی  conference.cesir.ir  در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75670/دومین-کنفرانس-بین‌المللی-آموزش-و-پرورش-تطبیقی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ