پیام سپاهان
آمار بازنشسته‌ها را ارائه کنید
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:04
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان از شهردار این کلانشهر خواست تا لیست بازنشسته‌ها و استخدام شده‌های سال جاری را ارائه کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر این کلانشهر اظهار کرد: از شهردار محترم اصفهان درخواست می‌کنم آماری از نیروهای بازنشسته و نیروهایی که در طول سال گذشته به کار گرفته شده‌اند را با ذکر مسئولیت‌ها، از شهرداری‌ها و سازمان‌ها به اینجانب ارائه کنند. 
وی در تذکر دیگری گفت: در هفته گذشته بر حسب وظیفه نظارتی خود در خصوص اتمام خط یک مترو اصفهان، تذکری را ارائه دادم. این مهم در جلسه هیئت مدیره بررسی شد و باید در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.
همچنین کوروش محمدی- دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شروع فصل سرما و مشکلات ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، کودکان خیابانی و متکدیان گفت: گاهی هزینه‌های سنگین و نجومی برای معرفی اصفهان برای برنامه های فرهنگی خرج می‌کنیم. 
وی ادامه داد: امروز هزینه‌های سنگینی خرج می‌کنیم که روز اصفهان را گرامی بداریم. فراموش نکنیم که در روز نکوداشت اصفهان کسانی هستند که مسکن ندارند و کارتن‌خواب هستند. مرکزی که به صورت خصوصی در این زمینه فعالیت می‌کند به دلیل مشکلات مالی ممکن است این مرکز را تعطیل کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75697/آمار-بازنشسته‌ها-را-ارائه-کنید
بستن   چاپ