پیام سپاهان
تذکر عضو شورا پیرو به کارگیری بازنشسته‌ها در شهرداری
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:04
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان از ادامه فعالیت بازنشستگان در شهرداری اصفهان انتقاد کرد و گفت: آقای شهردار بدانند امروز، روز آخر فرصت منع به کارگیری بازنشسته‌ها بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، پور محمد شریعتی‌نیا صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر با طرح این سوال که چرا مصوبات شورای شهر اجرا نمی‌شود اظهار کرد: تا به حال بیست و پنج یا شش مصوبه شورا انجام نشده باقی مانده است و این نشان می‌دهد برای مصوبات خودمان هم ارزش قائل نیستیم.
وی ادامه داد: در خصوص مصوبه شورای شهر در مورد عدم به کار گیری بازنشستگان در شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته بعد از گذشت پنج ماه، با وجود تذکرات مکرر هیج اتفاقی رخ نداده است که گویی هیچ مصوبه‌ای در کار نبوده است. 
عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان گفت: حتی بعد از مصوبه شورای شهر، مجلس شورای اسلامی نیز مصوبه‌ای در این زمینه گذراند و امروز آخرین روزی است که بازنشسته‌ها باید مسندهای خود را تحویل می‌دادند اما همچنان هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. آقای شهردار بداند امروز آخرین فرصت است. 
این در حالی است که خبرگزاری ایسنا، چندی پیش لیستی از بازنشسته‌های شهرداری اصفهان را معرفی کرده بود. این لیست را اینجا بخوانید. 
کدخبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75698/تذکر-عضو-شورا-پیرو-به-کارگیری-بازنشسته‌ها-در-شهرداری
بستن   چاپ