پیام سپاهان
زندآور: سامانه تاکسیرانی خاموش است
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:05
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه سامانه تاکسیرانی اصفهان مورد استفاده قرار نگرفت و در اکثر تاکسی‌ها خاموش است واین موضوع به شکلی زشت رها شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در خصوص سامانه تاکسیرانی تذکر می‌دهم. سازمان تاکسیرانی سازمانی حساس است که وجوهی اجتماعی، خدماتی و اقتصادی دارد که توجه و حمایت از رانندگان تاکسی می‌تواند کلید حل مشکلات این سازمان باشد.
وی ادامه داد: نصب سامانه هوشمند تاکسی‌ها دو هدف اصلی داشته. نخست این که تلاش شده بود حجم پول نقد تبادل شده در میان افراد کاهش پیدا کند. دومین علت گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک در میان افراد بوده است. 
عضو شورای شهر اصفهان گفت: متاسفانه این سامانه مورد استفاده قرار نگرفت و در اکثر تاکسی‌ها خاموش است. این موضوع به شکلی زشت رها شده است. باید این مساله با درایت بررسی شود. شاید باید هزینه‌هایی که رانندگان برای این سامانه پرداخت کرده‌اند به آنها باز گردانده شود.
زندآور تاکید کرد: علاوه بر آن باید نوسازی ناوگان تاکسیرانی و افزایش تعداد این ناوگان مد نظر قرار بگیرد. افزایش جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بهبود وضعیت معیشت آن‌ها باید مد نظر قرار بگیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75699/زندآور--سامانه-تاکسیرانی-خاموش-است
بستن   چاپ