پیام سپاهان
مسئول ارتباطات رادیویی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان:
15 ایستگاه رادیویی در اورژانس استان اصفهان فعال است
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:13
پیام سپاهان - مسئول واحد ارتباطات رادیویی اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دلیل سختی کار اورژانس و شرایط جغرافیایی استان تا حدودی امدادرسانی سخت می‌شود، اما با سیستم رادیویی اورژانس این مشکلات برطرف شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید محمدجواد فیروزه شامگاه (شنبه) در سمینار آشنایی با تکنولوژی DMR و کاربردهای آن در ارتباط بیسیم، اظهار کرد: اهمیت ارتباط رادیویی در سیستم اورژانس به این دلیل است که به موضوع مهم‌ نجات جان انسان مرتبط است.
وی افزود: به دلیل سختی کار اورژانس و شرایط جغرافیایی استان تا حدودی امدادرسانی سخت می شود، اما با سیستم رادیویی اورژانس این مشکلات برطرف شده است.
مسئول واحد ارتباطات رادیویی اداره اورژانس خاطرنشان کرد: مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با داشتن 15 ایستگاه ارتباطات کوهستانی در سطح استان و از طریق ارتباطات رادیویی و به صورت شبکه‌ای با هم مرتبط هستند .
فیروزه با بیان اینکه 15 ترمینال رادیویی در شبکه اورژانس 115 استان فعال است، گفت: در مواقع بحران نیز از ایستگاه های سیار استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان گروه‌های مختلف تعریف شده اند و این گروه ها با هم در ارتباط اند، هم چنین تمام مکالمات و دیتاها در اورژانس پیش بیمارستانی ذخیره می‌شود.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75707/15-ایستگاه-رادیویی-در-اورژانس-استان-اصفهان-فعال-است
بستن   چاپ