پیام سپاهان
کاربردهای استفاده از سیستم هایترا
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:14
پیام سپاهان - یک کارشناس شرکت هایترا (HYTERA)گفت: از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پروانه نیک نیم شامگاه گذشته (شنبه) در برنامه سمینار آشنایی با تکنولوژی DMR و کاربردهای آن در ارتباط بیسیم، اظهار کرد: در سال 1993 در شهر شنزن چین برای نخستین بار هایترا به دنیا معرفی شد. این شرکت به عنوان تولید کننده تجهیزات رادیویی مختلف به خصوص در زمینه سیستم‌­های ترانک آنالوگ و دیجیتال Tetra و DMR مطرح شد و سیستم‌­های گوناگونی در صنایع برق، نفت و گاز، مخابرات، مترو و براساس نیاز مصرف کنندگان ارایه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در سال 2006، سیستم هایترا به ایران معرفی و در سال 2010 بسیاری از تجهیزات هایتر آماده شد، افزود: این سیستم برای گسترش خود پس از اخذ مجوز دو شرکت در سال 2017 در انگلیس و کانادا روند کار خود را گسترش داد.
وی ادامه داد: هایترا دارای 91 دفتر نمایندگی در دنیا است و در بیش از 120 کشور پوشش دارد، همچنین نمایندگی آن در کشور چین به چهار هزار نفر می‌رسد.
این کارشناس با بیان اینکه تا امروز بیش از سه هزار شبکه در دنیا از طریق این سیستم راه اندازی شده است، اضافه کرد: نرخ رشد سالانه ترکیبی شرکت و میانگین شرکت‌های در حوزه رادیویی از سال 2012 تا 2017 به پنج درصد می رسد و هایترا در همین مدت زمان به 35 درصد رشد رسیده است.
نیک نیم افزود: هایترا دو کارخانه در کشور چین و یک کارخانه در کشور اسپانیا راه اندازی کرده است. ظرفیت کارخانه هر سال پنج میلیون ترمینال تولید می کند و به صورت اتوماتیک و دارای استاندارد 4 است.
وی خاطر نشان کرد: محصولات سیستم دارای یک سبد کامل است و از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده می‌شود.
به گزارش ایسنا، از سیستم هایترا در بخش اورژانس در استان های شیراز، اصفهان، قم و تهران استفاده می‌شود، همچنین از این سیستم در آتش نشانی نیز استفاده شده است.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75709/کاربردهای-استفاده-از-سیستم-هایترا
بستن   چاپ