پیام سپاهان
تکابی:
وزارت ورزش در استعدادیابی نهضت جدیدی آغاز کرده است
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:24
پیام سپاهان - رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با تقدیر از مدیرکل آموزش پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: این نوع برنامه ریزی و اجرای طرح از سوی سعادتمند سرآغاز یک نهضت جدید در زمینه استعدادیابی و داشتن ورزشکارانی آماده در تیم‌های ملی برای مدال آوری نمایندگان ایران در میادین مختلف جهانی ورزش است.
مهدی تکابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص روند آماده سازی تیم اصفهان به منظور شرکت در المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور که در رده سنی 12 تا 15 سال در دو بخش پسران و دختران به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مراحل آماده سازی تیم پسران و دختران ما از حدود یک ماه پیش شروع شده است و تمرینات بسیار خوبی را در سه مرحله پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر از آمادگی کامل برای شرکت در این مسابقات برخوردار هستند.
وی افزود: بهترین مربیان استان برای آماده سازی تیم‌های دختران وپسران و حتی ملی پوشان برای این کار بسیج شدند و تمرینات بسیار خوب، فشرده و باکیفیتی در حال برگزاری هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
تکابی با اشاره به مشارکت جامعه تنیس روی میز اصفهان برای آمادگی این دو تیم خاطرنشان کرد: این مشارکت و جو مثبتی که برای آمادگی این دوتیم به وجود آمد برای من به عنوان یک مدیر که سال‌ها در ورزش تنیس روی میز هستم بسیار جالب بود و از تمامی اهالی تنیس روی میز تشکر می‌کنم که هرکدام به اندازه توانایی خود کمک کردند و وقت کافی گذاشتند.
رئیس هیئت تنیس روی میز با توجه به نگاهی که به این مسابقات می‌شود، گفت: درست است که تیم تمرینات بسیار باکیفیت و در سطح قهرمانی داشته اما نگاه نتیجه گرا به این المپیاد نداریم، اگر تیم اول شود و یا رتبه 32 را در بین 32 تیم کسب کند برای ما اهمیتی ندارد. چیزی که برای ما دارای اهمیت است کیفیت اردو و کارهایی است که به لحاظ فنی برای این بچه‌ها انجام دادیم.
وی خاطر نشان کرد: هیئت تنیس روی میز تمام توان وامکانات خود را در این یک ماه گذشته برای آمادگی این دوتیم نوجوانان در بخش پسران و دختران بسیج کرد.
تکابی تصریح کرد: دو تیم ما از آمادگی کامل فیزیکی و ذهنی برای شرکت در این مسابقات برخوردار هستند و می‌توان گفت تیم نوجوانان اصفهان دارای شخصیت قهرمانی شده است.
وی در ادامه بیان کرد: به اعتقاد من این اجرای چنین طرح‌هایی برای آینده ورزش کشور بسیار نتیجه بخش خواهد بود و از آقای سعادتمند مدیرکل آموزش پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم چون که سرآغاز یک نهضت جدیدی بودند و ما تصمیم داریم پس از اتمام این المپیاد این اردوهای آماده سازی را هفتگی و ماهانه ادامه دهیم.
به گزارش ایسنا؛ المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور از تاریخ 30 آبان تا نهم آذرماه در رده سنی 12 تا 15 سال در دو بخش پسران و دختران به میزبانی اصفهان در سه رشته اسکواش، هندبال و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75719/وزارت-ورزش-در-استعدادیابی-نهضت-جدیدی-آغاز-کرده-است
بستن   چاپ