پیام سپاهان
غلامی: امیدوارم با منصوریان نتیجه بگیریم
يکشنبه 27 آبان 1397 - 13:38:26
پیام سپاهان - مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم بتوانیم با کادر فنی جدید و علیرضا منصوریان نتایج خوبی را کسب کنیم و برای نمازی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.
عارف غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با آمادگی خود، اظهار کرد: خدا را شاکرم که مصدومیتم برطرف شده است و ضربه به جای حساسی برخورد نکرده بود. از امروز به تمرینات اضافه شده‌ام و امیدوارم بتوانم در بازی‌های آینده به تیم کمک کنم.
وی در پاسخ به این سؤال که تغییرات در کادر فنی ذوب‌آهن را چگونه ارزیابی می‌کند؟ افزود: از تمام زحماتی که نمازی برای تیم کشید تشکر می‌کنم. تغییر در کادر فنی در تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا اتفاق می‌افتد و ذوب‌آهن هم از این مسئله مستثنا نیست. یک سری اشتباهات و مشکلات دست به دست هم داد تا نمازی از تیم کنار گذاشته شود.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با کادر فنی جدید و علیرضا منصوریان نتایج مناسبی را کسب کنیم. برای نمازی آرزوی موفقیت دارم تا در تیم‌های دیگر موفق شود چراکه به با بازیکنان شخصیت تیمی می‌دهد.
غلامی در این خصوص که در رسانه‌ها شنیده می‌شد نمازی قدرت مدیریت بازیکنان تیمش را نداشته است، گفت: این موضوع در حد یک شایعه بود و فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. همگی همدل بودیم و فکر می‌کنم که داوری و بدشانسی باعث شد نمازی از تیم برود. فکر نمی‌کنم نمازی در کار مدیریتی تیم مشکلی داشت.
وی در رابطه با تیم ملی امید گفت: بگذارید بحثش را باز نکنم چرا که یک مورد بسیار پیچیده است که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75721/غلامی--امیدوارم-با-منصوریان-نتیجه-بگیریم
بستن   چاپ