پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/
بیست و هفتم آبان ماه با فرهنگ و هنر
يکشنبه 27 آبان 1397 - 17:50:47
پیام سپاهان - سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان با رقابت 11 گروه نمایشی از امروز آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، طبق جدول اجرایی سی‌امین جشنواره تئاتر استان، امروز نمایش "تئوری میس کال" به کارگردانی رهام بحیرایی رأس ساعت 9:30 و 11 در سالن کوچک تالار هنر، نمایش "سوته دلان" به کارگردانی امیر قیطاسی رأس ساعت 16 و 18 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان و نمایش "چای تلخ" به کارگردانی هومن حیدری رأس ساعت 16 و 18 در تماشاخانه ماه اجرا می‌شود.
یک یا دو نمایش برگزیده این جشنواره نیز روز هفتم آذرماه، برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انتخاب می‌شوند.
نمایشگاه‌های برپاشده
"اندوه بی‌پایان شرق" نام نمایشگاهی از آثار مهسا پروین است که امروز در گالری نقش خانه حوزه هنری گشایش می‌شود. این نمایشگاه را تا 8 آذرماه هرروز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 می‌توان دید.
نمایشگاه کروکی و آبرنگ "حس فضا" با آثاری از شیما واحد پرست تا 30 آبان ماه در خانه تاریخی صفوی برپاست و هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 می‌توان به تماشای آن رفت.
"نمایش بی بلیت از یک باغ ناخواسته" عنوان نمایشگاهی است که به‌تازگی در گالری اکنون برپاشده. این نمایشگاه میزبان آثاری از صادق خلیفه است و تا 30 آبان ماه هرروز از ساعت 16 تا 20 تماشاگران را فرامی‌خواند.
نمایشگاه از نقاشی‌های جواد طاهری در گالری دیدار برپاشده که تا یکم آذرماه ادامه دارد و هرروز از ساعت 16 تا 20 می‌توان آن را دید.
نمایشگاه نقشه قالی معاصر اصفهان در گالری ایده برپاشده است. این نمایشگاه تا یکم آذرماه هرروز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 19 میزبان علاقه‌مندان است.
حوزه هنری اصفهان با همکاری انجمن خیریه توان‌خواهان آسوده مأوی نمایشگاه نقاشی "رنگ هستی" را در خانه هنرمندان برگزار کرده است. درهای این نمایشگاه تا 2 آذرماه هرروز از ساعت 9 تا 20 به روی علاقه‌مندان باز است.
تماشای نمایشگاه نقاشی "21 گنجفه" با آثاری از عیسی چولاندیم تا 5 آذرماه هرروز از ساعت 11 تا 20 در گالری گذار میسر است.
امکان تماشای نمایشگاه "عکس‌های بدون عنوان" نیز تا 7 آذرماه هرروز از ساعت 10 تا 22 در گالری نگرش فراهم است.
نمایشگاه "حس لحظه‌ها" از 25 آبان ماه در گالری نقش قلم برپاشده و تا 8 آذرماه ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه هرروز از ساعت 17 تا 20 میسر است
.
"تلألؤ مطلا"، نام نمایشگاه گروهی پوسترهای زرکوب است که در گالری عمارت سعدی برپاشده. این نمایشگاه را تا 8 آذرماه هرروز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 می‌توان دید.
نمایشگاه "لاله‌ها" با آثاری از زهرا قراخانی نیز در گالری امروز برپاشده که تا 12 آذرماه هرروز از ساعت 12 تا 20 پذیرای دوستداران هنر است.
برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری
آیین رونمایی از کتاب "موزه خوانی" همراه با سخنرانی درباره نشانه‌شناسی موزه با حضور صدرالدین طاهری و سجاد باغبان ماهر امروز رأس ساعت 11 در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاست.
نمایش‌های روی صحنه
"بیگ بنگ" نام نمایشی عروسکی و فانتزی به کارگردانی هیام احمدی و فرامرز غلامیان است که تا دوم آذرماه هر شب رأس ساعت 18:30 در فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر روی صحنه می‌رود.
نمایش کمدی "شاهرخ خان" به کارگردانی مجید کاشی فروشان از 25 آبان ماه اجرای خود را در سالن هنرستان هنرهای زیبا آغاز کرده است. این نمایش تا 15 آذرماه هر شب رأس ساعت 19:30 اجرا می‌شود.
نمایش "افرا" به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی احسان جانمی روی صحنه تالار هنر اصفهان است. این نمایش را تا 28 آبان ماه هر شب رأس ساعت 18 می‌توان دید.
نمایش شاد و موزیکال "حسن و دیو" به کارگردانی میثم طاهری نیز تا 29 آبان ماه هر شب رأس ساعت 18 در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد اجرا می‌شود.
فیلم‌های روی پرده
پاتوق فیلم کوتاه اصفهان امروز فیلم‌های "برزخ"، "مرد دودکشی"، "سایه فیل" و "برای فروش" را رأس ساعت 16:30 در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران و با حضور فرزاد طبایی نقد می‌کند. همچنین در این برنامه از فیلم کوتاه "غثیان" ساخته سعید یزدانی نیز رونمایی می‌شود.
دیگر سالن‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر امروز میزبان اکران فیلم‌های "گزارش فرار یوسفی"، " ترومای سرخ"، "دو لکه ابر"، " او مثل هیچ‌کس نیست"،"وای آمپول"، "خانم یایا"، "گرگ بازی"، "پیشونی سفید 2"، "لس‌آنجلس تهران"، "لازانیا"، "جاده قدیم"، "عرق سرد"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "هشتگ" است.
در پردیس سینمایی چهارباغ انیمیشن "در مسیر باران" و فیلم‌های "خانم یایا"، "وای آمپول"، "گرگ بازی"، "پیشونی سفید 2"، "لس‌آنجلس تهران"، "لازانیا"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "هشتگ" را می‌توان دید.
در سینما فلسطین فیلم‌های "خانم یایا"، "لازانیا"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "هشتگ"، در سینما سپاهان فیلم‌های "وای آمپول"، "خانم یایا"، "پیشونی سفید 2"، "لازانیا"، "لس‌آنجلس تهران"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "هشتگ"، در سینما قدس فیلم‌های "خانم یایا"، "لس‌آنجلس تهران"، "هزارپا" و "انتقام جویان جنگ ابدیت" و در سینما فرهنگیان فیلم‌های "وای آمپول"، "لس‌آنجلس تهران" و "هزارپا" اکران می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75778/بیست-و-هفتم-آبان-ماه-با-فرهنگ-و-هنر
بستن   چاپ