پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
عدم استفاده از سامانه هوشمند تاکسی‌ در اصفهان نیازمند بررسی‌ است
يکشنبه 27 آبان 1397 - 17:50:49
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی‌های اصفهان نیازمند بررسی‌های اساسی است و در صورت ادامه روند فعلی باید هزینه نصب سامانه به رانندگان برگشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور پیش از ظهر یکشنبه در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از رانندگان تاکسی در اصفهان اظهار داشت: در سال‌های گذشته الزام به نصب سامانه هوشمند برای تاکسی‌های خطوط تاکسیرانی اصفهان انجام شد که این طرح از سوی مردم و تاکسیرانان مورد اقبال جدی واقع نشد.
وی با بیان اینکه این سامانه در اغلب مواقع به دلایل و بهانه‌های مختلف ذکر شده از سوی تاکسیرانان خاموش بود، افزود: این طرح اهداف خوبی مانند کاهش تبادل اسکناس، به صرفه شدن قیمت برای مردم و تاکسی با توجه به شرایط آب و هوایی و مسافت، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک بین شهروندان و امکان جابجایی مسافران به نقاط مختلف بدون زحمت برای تعویض تاکسی را دنبال می‌کرد.
مشکل عدم استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی‌ها نیازمند بررسی‌های اساسی و اصولی است
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مشکل عدم استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی‌ها نیازمند بررسی‌های اساسی و اصولی است، ابراز داشت: در صورت ادامه این روند بهتر است هزینه نصب سامانه به رانندگان برگشت داده شود.
وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی و افزایش جایگاه‌های سی.ان.جی از موارد بسیار ضروری است که به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می‌کند، گفت: تاکسیرانان با مشکلات مختلف معیشتی، رفاهی دست و پنجه نرم می‌کنند که در این راستا برنامه‌ریزهای اساسی باید در دستور شهرداری و شورای شهر باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75779/عدم-استفاده-از-سامانه-هوشمند-تاکسی‌-در-اصفهان-نیازمند-بررسی‌-است
بستن   چاپ