پیام سپاهان
شریعتمداری در اصفهان:
مسئولان به دور از اندیشه‌های سیاسی برای مشکلات چاره‌اندیشی کنند
يکشنبه 27 آبان 1397 - 17:50:50
پیام سپاهان - اصفهان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همراهی مردم با ما در تمام مشکلات این پیام را دارد که مسئولان باید به دور از اندیشه‌های سیاسی و با اتحاد برای عبور از مشکلات برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم ختم عبدالرحمان تاج‌الدین، مدیرکل امور حقوقی وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی پیش از ظهر یک شنبه، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه اعظم اصفهان واقع در محله حسین آباد برگزار شد.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت خالصانه صادقانه به مردمی که در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و یار انقلاب و نظام در هر شرایطی بودند گزینش بهترین مسیر برای زندگی است.
وی افزود: ملت ایران در سختی‌ ومشکلات همواره در کنار مسئولان بودند چراکه تلاش خادمانه آنها را مشاهده کرده و به نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب اعتقاد تام دارند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اینکه مردم ایران در تمام سختی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان در کنار ما هستند پیام مهمی برای ما دارد و آن اینکه مسئولان و به ویژه سران سه قوه باید به دور از اندیشه‌های سیاسی با یکدیگر متحد باشند تا از مشکلات و تحریم‌ها به سلامتی عبور کنیم.
3 میلیون سرپرست خانوار از میان قشر بانوان هستند
وی با بیان اینکه حدود سه میلیون سرپرست خانوارها از میان قشر بانوان هستند، ادامه داد: در شرایط فعلی بیشترین فشار بر دوش کسانی است که حقوق ثابت دارند چراکه حقوق و مزایای آنها ثابت مانده و قیمت‌ همه کالاها تغییر کرده است.
شریعتمداری با تاکید بر همدلی مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ابراز داشت: تحریم ها امتحانی برای همه افراد جامعه بود و متاسفانه بسیاری از افراد از این امتحان سربلند عبور نکردند و برخی با احتکار مواد غذایی مورد نیاز مردم دست در جیب بقیه کردند.
مرحوم تاج الدین و نوربخش در مسیر خدمت به مردم حرکت می کردند
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مرحوم تاج الدین و نوربخش در مسیر خدمت به مردم حرکت می کردند، ابراز داشت: مرحوم عبدالرحمان تاج الدین با کار و تلاش از طرف جامعه کارگری ایران اسلامی به سطح نمایندگی رسید و در مسئولیت‌های مختلف خود مانند نماینده اسبق مردم اصفهان در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور حقوقی وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی همواره تلاش چشمگیری داشت و در راه خدمت به کشور و حین مسئولیت جان باخت و ما را در تاسف عدم حضور شایسته خود گذاشت.
به گزارش مهر، عبدالرحمن تاج الدین به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گلستان سفر کرده بودند که خودروی عبدالرحمن تاج الدین و محمدتقی نوربخش با یک تریلی برخورد و دچار مصدومیت شدید شدند و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان، این دو نفر دارفانی را وداع گفتند.
گفتنی است روز گذشته پیکر عبدالرحمن تاج الدین پس از تشییع با حضور مسئولان استانی و کشوری در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75781/مسئولان-به-دور-از-اندیشه‌های-سیاسی-برای-مشکلات-چاره‌اندیشی-کنند
بستن   چاپ