پیام سپاهان
فرمانده ناحیه سپاه اردستان:
170 عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج در اردستان برگزار می شود
يکشنبه 27 آبان 1397 - 17:50:51
پیام سپاهان - اردستان- فرمانده سپاه اردستان گفت: برای هفته بسیج بیش از 170 عنوان برنامه شاخص پیش بینی شده که توسط حوزه های مقاومت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسن فخر پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ترویج گفتمان بسیح در قالب نشست های روشنگری در هفته بسیج انجام خواهد شد .
وی افزود: برای هفته بسیج بیش از 170 عنوان برنامه شاخص پیش بینی شده که توسط ستاد و حوزه های مقاومت انجام خواهد شد .
تجمع بزرگ بسیحیان اردستان با حضور نغمه سرای انقلابی حامد زمانی
فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: تجمع بزرگ بسیحیان اردستان در تاریخ سوم آذر با حضور نغمه سرای انقلابی حامد زمانی در ورزشگاه 17 شهریور انجام می شود .
سرهنگ فخر با بیان اینکه این برنامه با همکاری همه نهادها انجام می شود و یقینا مانند همیشه شاهد حضور حماسی مردم خواهیم بود، بیان داشت: ضمن اجرای برنامه های متنوع هواپیماهای بدون سرنشین در محل همایش و تجمع بزرگ بسیجیان به پرواز در خواهد آمد.
فرمانده سپاه اردستان برگزاری نمایشگاه هفته بسیج، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، میقات صالحین در نماز جمعه و رژه موتوری را از برنامه های شاخص این هفته نام برد و ابراز داشت: برگزاری جلسات شورای علوی برادران و فاطمی خواهران در مدارس توسط بسیج دانش آموزی از برنامه های شاخص این هفته است.
سرهنگ فخر اضافه کرد: انجام گشت محلات و مسابقات ورزشی پایگاه ها و حوزه های مقاومت وایجاد نمایشگاه عدوات نظامی توسط گردان امام حسین(ع) از دیگر برنامه های هفته بسیج در اردستان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75782/170-عنوان-برنامه-شاخص-در-هفته-بسیج-در-اردستان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ