پیام سپاهان
رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان:
مصوبه جدید جهانی است که کمک زیادی به ما می‌کند
دوشنبه 28 آبان 1397 - 14:09:33
پیام سپاهان - رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان مصوبه‌ای را که 8 رشته ورزشی را از زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین خارج کرده و به همان فدراسیون منتقل کرده است را مصوبه خوبی دانست و گفت: این مصوبه از سال آینده اجرا خواهد و اگر به خوبی اجرا شود کمک بزرگی به ورزشکاران جانباز و معلول ما می‌شود.
محمدرضا آقاباباگلیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص مصوبه‌ای که رشته‌های دوچرخه سواری، تکواندو، بدمینتون، قایقرانی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، تنیس روی میز و تنیس خاکی را از زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون همان رشته منتقل می‌کند، اظهار کرد: این مصوبه پیش از این که داخلی باشد، یک مصوبه جهانی است که پیش از کشورهای دیگر به این گونه عمل می‌کردند.
وی همچنین ادامه داد: به علت این که در ایران ساز و کاری تعریف نشده بود این مصوبه را صادر کردند که از سال آینده با آمدن دستور العمل های اجرایی انجام خواهد شد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین با اشاره به وجود پتانسیل‌های خوب در هیئت‌های دیگر خاطرنشان کرد: وجود این پتانسیل‌ها در دیگر هیئت‌ها می‌تواند به ورزشکاران جانباز و معلول ما کمک کنند و نمونه آن تکواندو است که از سال گذشته به کمک هیئت جانبازان و معلولین آمد پیشرفت خوبی داشتیم.
آقاباباگلیان با توجه به ظرفیت‌هایی که به هیئت جانبازان و معلولین کمک خواهد کرد، ادامه داد: از آن جایی که ما مدعی هستیم با 18 رشته یک اداره ورزش و جوانان را در ابعاد کوچک‌تر در اختیار داریم بخاطر این که تمامی رشته‌های فعالی که دوستان زحمت آن را می‌کشند ما هم برای ورزشکاران جانباز و معلول انجام می‌دهیم که ظرفیت و نیروی سنگینی را از هیئت طلب می‌کند که ما می‌توانیم امیدوار باشیم اگر این مصوبه خوب اجرا شود کمک خوبی به ورزشکاران جانبازان و معلولین می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75839/مصوبه-جدید-جهانی-است-که-کمک-زیادی-به-ما-می‌کند
بستن   چاپ