پیام سپاهان
همراه با المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور
محمدی: نیم نگاه کسب مقام در کنار میزبانی شایسته داریم
دوشنبه 28 آبان 1397 - 14:09:34
پیام سپاهان - رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: این دوره از المپیاد از یکم تا چهارم آذرماه برگزار می‌شود و در کنار میزبانی شایسته‌ای که برای شهر اصفهان خواهیم داشت، نیم نگاهی نیز به کسب عنوان داریم.
سید هدامحمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص میزبانی المپیاد استعدادهای ورزشی برتر در رشته اسکواش اظهار کرد: فدراسیون اسکواش برای میزبانی این المپیاد با توجه به پتانسیل‌هایی که وجود دارد، در بخش دختران شهر اراک و برای پسران شهر اصفهان را انتخاب کرده است که در دو رده زیر 13 سال و زیر 15 سال را میزبانی خواهیم کرد.
وی همچنین در ادامه گفت: با رایزنی‌هایی که با مدیر کل اداره ورزش و جوانان داشیتم موافقت برای این میزبانی گرفته شد که از یکم آذرماه تا چهارم آذر حدود 120 ورزشکار در قالب 22 تیم از 22 استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان با اشاره به همکاری اداره ورزش و جوانان برای این میزبانی خاطرنشان کرد: با مساعدت مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوابگاه سرای ورزشکاران که محل اسکان تیم‌ها است برای این دوره از المپیاد تجهیز شد و همچنین برای بازسازی و نوسازی آکادمی اسکواش شهید نصر نیز اقدامات لازم در حال انجام است.
محمدی پیرامون کادر اجرایی این دوره از مسابقات بیان کرد: سرپرست فنی و کادر داوری از تهران اعزام می‌شوند، با مذاکراتی که انجام شده است داوران اصفهانی نیز به کادر داوری این مسابقات کمک خواهند کرد و کار نظارت بر این مسابقات بر عهده انصاری یکی از ناظرین ویژه فدراسیون اسکواش است و برای بحث ارزیابی بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات دو نفر از مربیان تیم ملی در شهر اصفهان حضور می‌یابند.
وی با بیان این که در بخش دختران و پسران این المپیاد تیم‌هایی از اصفهان شکرت خواهند کرد، گفت: طبق مسابقه انتخابی که بین شهرستان اصفهان و آران و بیدگل انجام شد تیم دختران و پسران خود را تشکیل دادیم و اردوهای آماده سازی متمرکز و غیر متمرکزی برگزار کردیم که آخرین اردو به صورت مشترک با بازیکنان یزد در این شهر در تاریخ 22 و 23 آذر برگزار شد که تیم‌های خوبی را به مسابقات اعزام کنیم.
محمدی همچنین ادامه داد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که در کنار میزبانی شایسته‌ای که برای استان اصفهان در بخش اسکواش خواهیم داشت، بتوانیم نیم نگاهی به کسب عنوان داشته باشیم و افتخاری برای اصفهان بیاوریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75841/محمدی--نیم-نگاه-کسب-مقام-در-کنار-میزبانی-شایسته-داریم
بستن   چاپ