پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خبر داد:
دمای استان اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت
دوشنبه 28 آبان 1397 - 18:16:10
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: وضعیت دمای استان اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و شهروندان اصفهانی نیز امروز و فردا شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری هستند.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: امروز و فردا برای اکثر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همچنین به دلیل پایداری جو، ذرات غبار در هوای مه آلوده انباشته و میزان غلظت آلاینده‌ها را بالا خواهد برد، بیان داشت: نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی 24 ساعت آینده برسی شده و در این بازه زمانی، جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استانحاکم خواهد بود.
افزایش غلظت آلاینده های جوی در روزهای آینده
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با ذکر پیش بینی سازمان هواشناسی استان از وضعیت جوی روزهای آینده تاکید کرد: امروز و فردا برای اکثر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود؛ همچنین به دلیل پایداری جو ذرات غبار در هوای مه آلوده انباشته می‌شود و میزان غلظت آلاینده‌ها را بالا می‌برد.
وی به عبور موج ناپایدار ضعیفی از آسمان استان، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه اشاره کرد و گفت: این موج باعث ناپایداری جو و کاهش میزان آلاینده‌ها در هوای استان می‌شود و در این روزها با پدیده افزایش ابر مواجه خواهیم شد، لذا با توجه به ورود این موج برای مناطق جنوب به ویژه سمیرم، نایین و ورزنه بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.
سیدان ادامه داد: طی 24 ساعت آینده بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.
وی افزود: وضعیت دمای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و در این بازه زمانی اصفهان در گرم‌ترین ساعت به دمای 18 درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای پنج درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75866/دمای-استان-اصفهان-در-24-ساعت-آینده-تغییر-محسوسی-نخواهد-داشت
بستن   چاپ