پیام سپاهان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان:
100 اکیپ برای راهداری زمستانه در حالت آماده باش قرار گرفت
دوشنبه 28 آبان 1397 - 18:16:12
پیام سپاهان - اصفهان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آماده باش 100 اکیپ راهداری دائم و موقت برای اجرای طرح راهداری زمستانه در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار داشت: طرح راهداری زمستانه در مناطق کوهستانی، برف گیر و پربارش از اول آذرماه و در سایر محورهای مواصلاتی استان اصفهان از 15 آذرماه آغاز خواهد شد .
وی با بیان اینکه 750 نفر از نیروهای مجرب راهداری در این طرح به مردم خدمت رسانی خواهند کرد، اضافه کرد: در اجرای این طرح 550 دستگاه ماشین آلات و بالغ بر 200 دستگاه تجهیزات راهداری مانند نمک پاش و تیغه های برف روب به کار گرفته شده اند .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: راهداری زمستانه در 11 هزار و 500 کیلومتر راه های حوزه استحفاظی استان اصفهان اجرا خواهد شد .
ذخیره شن، ماسه و نمک مورد نیاز در انبارهای شهرستان های اصفهان
دادخواه به آمادگی کامل این معاونت برای زمستان سال جاری اشاره و بیان داشت: ذخیره شن، ماسه و نمک مورد نیاز در انبارهای شهرستان های اصفهان، آماده سازی راهدارخانه ها، تجهیز و تعمیر ماشین آلات و خرید تجهیزات جدید در حد امکان از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه به شمار می آید .
وی از برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های ذی ربط اعم از پلیس راه، هلال احمر و اور‍ژانس خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی پروژه ها و پیمانکاران، روسای ادارات شهرستانی و راهداران برای دسترسی سریع به اطلاعات راه های استان اصفهان در حال تدوین است که به زودی منتشر و در اختیار مدیران ذی ربط قرار خواهد گرفت .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر 42 باب راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان وجود دارد که در صورت نیاز، مردم در راه مانده در آن اسکان خواهند یافت .
60 درصد از محورهای استان اصفهان تحت تاثیر بارش برف قرار می گیرند
دادخواه با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های برف و باران در استان اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان 75 گردنه برف گیر دارد و در فصل بارش برف بیش از 60 درصد از محورهای استان اصفهان تحت تاثیر بارش برف قرار می گیرند .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75870/100-اکیپ-برای-راهداری-زمستانه-در-حالت-آماده-باش-قرار-گرفت
بستن   چاپ