پیام سپاهان
بادی:
اصفهان یکی از مهدهای تنیس ایران است
سه شنبه 29 آبان 1397 - 11:02:16
پیام سپاهان - تنیسور ملی‌پوش ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اصفهان یکی از مهدهای تنیس ایران است، گفت: مسابقات قهرمانی تنیس ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور بازیکنان تیم‌ملی در بخش سربازان وظیفه جو به صورت دوستانه برگزار شد.
امیرحسین بادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، درباره مسابقات قهرمانی تنیس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این مسابقات را ارتش هر سال در دو قسمت سربازان وظیفه و افراد کادری برگزار می‌کند و با توجه به اینکه به تازگی سرباز شده بودم از طرف نیروی هوایی در این مسابقات شرکت کردم.
وی ادامه داد: در این مسابقات توانستم به مقام سوم بخش انفرادی و همچنین با اشکان ادیبی به نایب قهرمانی بخش دوبل رده سربازان وظیفه دست پیدا کنیم.
تنیسور ملی‌پوش ارتش جمهوری اسلامی درباره شرایط میزبانی شهر اصفهان گفت: اصفهان یکی از مهدهای تنیس ایران است و جزو چند شهر اولی است که مسابقات بزرگی در آن برگزار می‌شود و از نظر میزبانی کم و کاستی وجود نداشت. 
وی در خصوص رقبای خود اظهار کرد: رقیبانم از بهترین دوستان من بودند و در نیمه نهایی برابر مهدی ستوده شکست خوردم که سرباز نیروی دریایی بود. جو مسابقات دوستانه بود. این مسابقات اگر هرسال برگزار شود برای ما سرباز قهرمانان بسیار خوب است.
بادی درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی نیز گفت: با توجه به سرباز بودنم اکنون اطلاعی ندارم، ولی احتمالا شهریور سال آینده مسابقات دیویس کاپ را داریم اما هنوز برنامه‌ای از اردوهای آن ندارم و امیدوارم تیم‌ملی با حضور یا عدم حضورمان نتیجه بگیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75905/اصفهان-یکی-از-مهدهای-تنیس-ایران-است
بستن   چاپ