پیام سپاهان
سهل آبادی:
برای نخبگان دیوار ایجاد کرده‌ایم
سه شنبه 29 آبان 1397 - 18:41:17
پیام سپاهان - رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان با اشاره به اینکه می توانیم برای بیش از 90 درصد ایده های نخبگان به جای پول، فضای کار فراهم کنیم، گفت: متاسفانه با ایجاد دیوارها وقتی یک نخبه قصد دیدار وزیر را دارد، این موضوع تقریبا غیر ممکن است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی صبح امروز (سه شنبه) در دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اصفهان، خطاب به مدیران و حضار این جلسه، اظهار کرد: کارخانجات از افراد معلول برای برخی امروز استفاده کنند، اما همه کاری به آنها ندهیم، مدیران صنعتی امسال باید نذر برای به کارگیری چند نفر نذر کنند.
وی افزود: در جلسات مختلف باید گزارش دهیم که 100 میلیارد تومان کمک کردیم، اما نه به صورت نقدی بلکه از جمعیت 300 نفری حاضر در جلسه حدود 100 نفر را به سر کار ببریم.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با انتقاد بر ایجاد دیوارهایی در کشور، گفت: متاسفانه با ایجاد دیوارها وقتی یک نخبه قصد دیدار وزیر را دارد، این موضوع تقریبا غیر ممکن است.
وی با بیان اینکه می توانیم برای بیش از 90 درصد ایده های نخبگان به جای پول، فضای کار فراهم کنیم، گفت: متاسفانه از 80 هزار واحد صنعتی فعال در کشور توان این را ندارند که سه هزار معلول را به کار مشغول کنند در حالیکه بخش خصوصی، دولت و ... در این راستا باید کمک کنند.
مشکلات آب را با ایجاد اتاق بازرگانی مشترک حل کنیم
مدیر سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این همایش با بیان اینکه توسعه را باید از خود و از شهر خود شروع کنیم، تاکید کرد: باید امکانات موجود در استان را با دیگر استان ها تقسیم کنیم و در مسائل استانی امکاناتی را برای استان در نظر بگیریم.
محمد گورابی افزود: همان گونه در این شرایط اقتصادی امروز توانستیم 70 هزار مترمربع را بنا کنیم کارآفرینان نیز می توانند در این عرصه پیش قدم شوند.
وی با اشاره به ناتوانی دولت در زمینه آب، تصریح کرد: باید با ایجاد یک اتاق بازرگانی مشترک مشکلات موجود در این بخش ار حل کنیم، همچنین متوازعانه با اهواز و چهار محال آشتی کنیم و امکانات خود را تقسیم کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75949/برای-نخبگان-دیوار-ایجاد-کرده‌ایم
بستن   چاپ