پیام سپاهان
استاندار اصفهان باید بتواند در مواجه با چالش‌های سیاسی چرایی و چگونگی را بررسی کند
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 9:07:22 AM
ایسنا
پیام سپاهان- علی نکویی در خصوص ویژگی های استاندار اصفهان، اظهار کرد: مردمی بودن و ارتباط موثر با طبقات و گروه های سیاسی. اجتماعی مختلف از ویژگی های استاندار خوب است. فردی که بتوان با ارتباط صریح و درک متقابل با او به نتیجه مناسب رسید. همچنین او با تلاش شبانه روزی و در نظر گرفتن موقعیت های خاص کشور و استان از حداکثر ظرفیت ها برای پیشرفت روز افزون استفاده کند، حتما می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

وی با بیان اینکه استاندار نماینده دولت در منطقه است. افزود : نمی تواند نگاه برداشت سلیقه‌‎ای متفاوت و ناهماهنگی با دولت داشته باشد و در واقع در صورت هم سویی با دولت سیاست های دولت را در منطقه اجرا می کند. اگر فردی سیاست های دولت را قبول ندارد نمی تواند استاندار شود.
 
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان ادامه داد : استاندار جدید باید چگونگی و علت چالش های جدید را بررسی کند. مثلا در روزهای اخیر شاهد برگزاری جلسه‌ای رسمی  و با مجوز بودیم. مسئولان برگزارکننده جلسه برای روایت شخصیت بزرگ نظام آیت الله دکترشهید بهشتی برنامه ریزی کردند، اما این جلسه توسط گروهی خاص بهم خورد و این اتفاق قابل قبول نیست این استاندار است که باید چرایی و چگونه این موضوع را بررسی کند. 

نکویی با بیان اینکه برهم خوردن نشست مربوط به آیت الله دکترشهید بهشتی یک تنش نیست. تصریح کرد : در واقع این اقدامات یک بد سلیقگی است و بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب و با وجود تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه صداهای مختلف باید شنیده شود و همه بتوانند حرف‌های خود را بزنند، اما عده‌ای برخلاف قانون و مقررات و عقل و تدبیر عمل کردند.

وی تلاش و فعالیت استاندار قبلی را قابل قبول برشمرد و تاکید کرد : استاندار قبل با تمام توان و همت شبانه روزی به مسائل رسیدگی کرد. بنابراین از او تقدیر می کنم. البته استان اصفهان نیرو خیز است و این نیروها در نقاط گوناگون کشور و در زمان های مختلف جنگ، بعد از جنگ، سازندگی و صنعت فعالیت کردند. در نتیجه برای انتخاب استاندار جدید باید نیروهای مخلص و کارآمد استان اصفهان در نظر گرفته شود و باید گفت انتخاب استاندار از بین نیروهای اصفهان زحمت دولت را کم می کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75972/استاندار-اصفهان-باید-بتواند-در-مواجه-با-چالش‌های-سیاسی-چرایی-و-چگونگی-را-بررسی-کند
بستن   چاپ