پیام سپاهان
پرونده مسكن مهر اصفهان دهه فجر امسال بسته می‌شود
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 9:11:55 AM
ایسنا
پیام سپاهان- حمیدرضا امیرخانی درخصوص آخرین شرایط مسكن مهر این استان، اظهار کرد: در پروژه مسكن مهر استان اصفهان از 160 هزار واحدی كه تعهد آن با ما بود تنها 180 واحد در شهرضا باقی مانده است.

وی ادامه داد: این واحدها 90 درصد پیشرفت فیزیكی داشته‌اند و تنها در بحث نصب كابینت، درب و قفل‌ها كمی كار مانده كه به مناسبت در دهه فجر جشن اختتامیه مسكن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی اصفهان با تأكید بر اینكه تمام واحدهای مسكن مهر این استان متفاضی دارند، تصریح كرد: با مذاكرات انجام شده هیچ كدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین تكلیف شده‌اند.

وی با اشاره به برخی مشكلات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسكن مهر استان، گفت: در بحث روبنایی مشكل احداث مدارس وجود دارد كه 50 درصد سهم تحت تعهد این اداره كل پیش‌بینی شده و با تخصیص اعتبار از جانب سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات شهرستان این مهم نیز به انجام خواهد رسید.

وی گفت: از 78 سایت مسكن مهر استان تاكنون 60 سایت با مساحت 486 هكتار تحویل شهرداری ها شده و پیش‌بینی می شود كه تا پایان سال بقیه شهرها نیز در بحث آماده‌سازی با توجه به توافقات به شهرداری ها تحویل شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75974/پرونده-مسكن-مهر-اصفهان-دهه-فجر-امسال-بسته-می‌شود
بستن   چاپ