پیام سپاهان
تنیسور ملی‌پوش ارتش جمهوری اسلامی:
در ارتش بدون دردسر تمرین می‌کنیم
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 11:31:01
پیام سپاهان - تنیسور ملی‌پوش ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما تنیسور‌های ملی‌پوش در خدمت سربازی مدام در حال تمرین هستیم و سیستم ارتش به طوری برنامه‌ریزی شده است تا تنیسورهای ملی‌پوش بدون دردسر تمرینات خود را انجام دهند
اشکان ادیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان درباره مسابقات قهرمانی تنیس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سطح مسابقات امسال به دلیل حضور 4 نفر از ملی‌پوشان تنیس در ارتش بالا بود. در بخش انفرادی هر 4 نفر به نیمه‌نهایی راه پیدا کردیم و خداراشکر همه چی خوب بود.
وی در خصوص میزبانی اصفهان گفت: اصفهان همانند همیشه عالی عمل کرد و باشگاه پرواز برای این مسابقات سنگ تمام گذاشت و این باشگاه حال و هوای قهرمانی داشت.
تنیسور ملی‌پوش ارتش جمهوری اسلامی درباره اینکه آیا سال گذشته نیز در مسابقات شرکت کرده است یا خیر اظهار کرد: سال گذشته نیز من سرباز بودم اما برای راهیابی به این مسابقات مجاز نشدم. امسال خداراشکر مجاز شدم و دستور دادند تا بازی کنم.
وی درباره وضعیت تیم‎‌ملی تصریح کرد: اطلاع دقیقی از تیم‌ملی ندارم ولی ما در خدمت سربازی مدام در حال تمرین هستیم. از سیستم نیروی دریایی و آقای آریان تشکر می‌کنم که طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند تا تنیسورهای ملی‌پوش بدون دردسر تمرینات خود را انجام دهند.
ادیبی پیرامون اینکه آیا در مسابقاتی برای افزایش رنکینگ شرکت کرده است یا خیر، گفت: امسال دو مسابقه داخلی کنسل شد ولی اکنون تمرینات خود را برای جام‌حذفی انجام خواهیم داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75984/در-ارتش-بدون-دردسر-تمرین-می‌کنیم
بستن   چاپ