پیام سپاهان
هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال
گیتی پسند در برابر پارسیان می‌جنگد
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 11:31:02
پیام سپاهان - هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز جمعه دوم آذرماه و از ساعت 16 با انجام هفت دیدار برگزار می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان در شهر قدس مهمان تیم پارسیان است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه دوم آذرماه و از ساعت 16 تیم گیتی پسند اصفهان در شهر قدس مهمان تیم پارسیان این شهر است.
شاگردان رضا لک هفته گذشته به مصاف تیم شهرداری ساوه رفتند و این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند تا سیزدهمین پیروزی این فصل گیتی پسند همراه با چهلمین امتیاز این تیم همراه شود.
تیم پارسیان شهر قدس که فقط 3 برد از 16 بازی خود را در این فصل پیروز شده است، هفته گذشته با نتیجه 5 بر 4 مغلوب تیم ارژن شیراز شد تا با 11 امتیازی که در اختیار داشت در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد.
تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر تا اینجای مسابقات از 16 بازی که انجام داده است، یک تساوی، دو شکست و سیزده پیروزی را در کارنامه دارد، گیتی پسندیها با 67 گل زده و 33 گلی که دریافت کرده‌اند، تفاضل مثبت 34 را برای خود به ثبت رسناند که بهترین خط دفاع و حمله را نیز یدک می‌کشند. از سوی دیگر تیم پارسیان شهر قدس از 16 بازی که انجام داد 3 برد، دو تساوی و یازده شکست را ثبت کرده است و با 11 امتیازی که در اختیار دارد خطر سقوط را در کنار خود حس می‌کند.
برنامه مسابقات دیگر (جمعه 2/9/97):
مس سونگون ورزقان_ اهورا بهبهان
ارژن شیراز_ شهروند ساری
مقاومت قرچک_ شهرداری ساوه
سن ایچ ساوه_ سوهان محمد سیما قم
آذرخش بندرعباس_ ملی حفاری اهواز
فرش آرا مشهد_ مقاومت البرز
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/75986/گیتی-پسند-در-برابر-پارسیان-می‌جنگد
بستن   چاپ