پیام سپاهان
شاه‌نظری خبر داد:
دانشگاه اصفهان آماده میزبانی از یازدهمین جشنواره ملی حرکت
شنبه 3 آذر 1397 - 12:10:05
پیام سپاهان - دبیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت گفت: یازدهمین جشنواره ملی حرکت از فردا (یکشنبه) به مدت چهار روز در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام جعفر شانظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و انتقال تجربه فعالیت های علمی موفق برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز این جشنواره در دانشگاه اصفهان، گفت: مراسم افتتاحیه رسمی این دوره از جشنواره صبح روز دوشنبه پنجم آذرماه با حضور مسئولان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد و فردا به عنوان نخستین روز بازگشایی این جشنواره به امور مربوط به اسکان مهمانان و تحویل غرفه ها اختصاص دارد.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره، روز چهارشنبه هفتم آذر با حضور مسئولان علوم، تحقیقات و فناوری در تالار نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان برگزار و در این مراسم، لوح تقدیر و جوایز ارزنده به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی نیز در دانشگاه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که در سالن حجاب دانشگاه اصفهان دایر است، یکصد غرفه حضور خواهند داشت. علاوه بر اینکه ایجاد تالارهای گفت و گو و تشکیل کارگروه های گوناگون از دیگر برنامه های این جشنواره است.
وی درباره حضور مهمانان این جشنواره، گفت: مهمانان این جشنواره شامل حدود 540 نفر از داخل و 80 نفر از خارج کشور هستند که شرکت کنندگان داخلی شامل 320 دانشجو، 88 کارشناس، 44 نفر از مراکز صنعتی، کسب و کار و کارآفرینی و بقیه از وزارت علوم خواهند بود.
شاه نظری تصریح کرد: یکصد دانشگاه از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه این جشنواره ثبت نام کرده اند، هم‌چنین هزار و 355 اثر از 106 دانشگاه کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال شده است که از میان آنها 106 اثر برتر در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اصفهان بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، فولاد مبارکه و آثار تاریخی را از دیگر برنامه های جانبی برای مهمانان جشنواره ملی حرکت عنوان کرد. 
وی درباره بخش ارتباط با صنعت و بین الملل که ویژگی برتر این دوره از جشنواره ملی حرکت است، اظهار کرد: با 35 مرکز صنعتی کشور مذاکراتی به منظور برقراری ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت انجام شده است که از میان آنها 15 شرکت برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره ملی حرکت به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر 2 بخش ارتباط با صنعت و بازار و گسترش ارتباطات بین المللی، چهارم تا هفتم آذر در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76214/دانشگاه-اصفهان-آماده-میزبانی-از-یازدهمین-جشنواره-ملی-حرکت
بستن   چاپ