پیام سپاهان
سرپرست جدید حراست سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد
شنبه 3 آذر 1397 - 21:11:43
پیام سپاهان - زین العابدین نیک مرام به سمت سرپرست حوزه حراست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری طی حکمی زین العابدین نیک مرام را به سمت سرپرست حوزه حراست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.
زین العابدین نیک مرام که در حال حاضر مدیر حراست شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش است با حفظ سمت از این پس مسئولیت حراست سازمان منطقه آزاد کیش را نیز را به عهده خواهد داشت.
بر اساس این گزارش داود کرمی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز چهارشنبه 30 آبان در مراسم معارفه زین العابدین نیک مرام با اشاره به سوابق اجرایی و تجارب ارزشمند وی تاکید کرد: همدلی موجود در میان معاونان و مدیران بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، زمینه عملکرد مطلوب سرپرست جدید حراست سازمان را فراهم کرده و نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.
زین العابدین نیک مرام هم در این نشست با اشاره به نقش موثر فعالیت حوزه حراست در فراهم کردن فضای مطلوب تر برای فعالیت کارکنان سازمان ها و نهادها ابراز امیدواری کرد با تعامل و همیاری همکاران سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تداوم روند فعالیت های پیشین حراست سازمان، برنامه های کاربردی جدیدی تدوین شده تا اجرای آنها بهینه سازی فعالیت بخش های مختلف را به دنبال داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76292/سرپرست-جدید-حراست-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-معرفی-شد
بستن   چاپ