پیام سپاهان
وحدت و همدلی توطئه دشمنان را خنثی می کند
يکشنبه 4 آذر 1397 - 12:52:46
پیام سپاهان - اصفهان - استاد حوزه و دانشگاه گفت : در این برهه همه باید به عنوان یک مسلمان و شیعه اهل بیت(ع) با همدلی و وحدت و کمک به یکدیگر و پرهیز از گرانفروشی و احتکار کالا، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ابوالفضل صابری اراکی شنبه شب در آیین جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد قطب گلپایگان افزود : امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که دشمن علیه ایران اسلامی جنگ اقتصادی به راه انداخته است که باید بیش از پیش هوشیار بود.
وی با تاکید بر شناساندن هر چه بیشتر ابعاد سیره معصومین اظهارداشت : جامعه اسلامی ما نیاز به شناخت کامل ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد : آنچه با استناد به آیات قرآن کریم، روایات و همچنین تاریخ زندگی رسول اکرم (ص) به‌ دست می‌آید، بیانگر مقامات والا و ارزشمند پیامبر اسلام (ص) است.
صابری با قدردانی از حضور گسترده مردم و مسئولان در برگزاری این جشن خاطرنشان کرد : اگر سعادت دنیا و آخرت می خواهیم باید تسلیم نسخه وحیانی سیره زندگی حضرت محمد(ص) و خاندان پاکش باشیم.
همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) جشن های باشکوهی در نقاط مختلف شهرستان گلپایگان برگزار شد.
مردم ولایتمدار این اهالی با آذین بندی و حضور در مساجد، حسینه ها و امامزادگان و برپایی جشن سرور و پخش شیرینی و مولودی خوانی روز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را گرامی داشتند.
شهرستان گلپایگان با افزون بر 90 هزارنفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026/7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76301/وحدت-و-همدلی-توطئه-دشمنان-را-خنثی-می-کند
بستن   چاپ