پیام سپاهان
همزمان با 5 آذرماه؛
اجتماع بزرگ بسیجیان آران و بیدگل برگزار شد
دوشنبه 5 آذر 1397 - 19:17:41
پیام سپاهان - آران و بیدگل- همزمان با پنجم آذرماه روز بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان آران و بیدگل در محل سالن شهدای فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، همزمان با پنجم آذرماه «روز بسیج»، اجتماع بزرگ بسیجیان آران و بیدگل در محل سالن شهدای فرهنگی این شهرستان به منظور نمایش صلابت و اقتدار بسیج از ساعت 9:30 صبح با حضور چندین هزار نفر از مردم آران و بیدگل برگزار شد.
شعارهایی مبنی بر بیعت مجدد با آرمان های نظام و انقلاب اسلامی و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سالن چند هزار نفری شهدای فرهنگی آران و بیدگل طنین انداز بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این همایش با اشاره به این‌که هرکس به مجاهدت و خدمات بسیج ارزش گذارد یک بسیجی محسوب می‌شود، گفت: بسیج دارای کارکردهای مختلفی در زمینه‌های دفاعی و غیر نظامی بوده و در حقیقت جاری شدن تفکر بسیجی در جامعه سبیار مهم است.
سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان بیان داشت: کشور ایران با این گستره وسیع دارای دشمنان خاصی است و درشرایطی که دشمنان از راه‌های مختلف قصد ورود داشته و اعتقادات و اهداف ملت ما را هدف قرار داده‌اند توجه به تهاجم فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی تنها کشور جهان است که سنگ علم ولایت حضرت علی(ع) را به سینه می‌زند و دشمنان با شبکه های مذهبی وابسته به آمریکا، انگلیس، اسرائیل غاصب و وهابیت به دنبال ایجاد شبهات و تفرقه میان مسلمانان هستند بنابراین شناخت دشمنی دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است.
سرهنگ فرمانیان گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال شبیخون فرهنگی است بسیج با تشکیل حلقه‌های صالحین در زمینه بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی تلاش می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ابراز داشت: بحث رخنه‌های فرهنگی از کارکردهای مهم بسیج است که باید به آن توجه ویژه شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76415/اجتماع-بزرگ-بسیجیان-آران-و-بیدگل-برگزار-شد
بستن   چاپ