پیام سپاهان
سخنگوی سپاه:
غربی ها نمی توانند ایران را بترسانند
سه شنبه 6 آذر 1397 - 2:15:18 AM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان - سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پایان دفاع مقدس، آغاز اقتدار روز افزون نظامی و دفاعی ایران بود و امروز غربی ها نمی توانند ما را از چیزی بترسانند.
  سردار رمضان شریف در یادواره شهدا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بادرود، راه برون رفت از مشکلات معیشتی امروز کشور را اعتقاد عمیق به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امروز استحکام جمهوری اسلامی که با خون شهیدان تضمین شده، با این تهدیدهای دشمنان از بین نخواهد رفت.
وی بیان کرد: گردنه های بسیار سختی پشت سر گذاشته شده و امروز با هدایت های رهبری فرزانه انقلاب به بهترین شکل ممکن توانایی دفاع از مردم و جغرافیای ایران، حامیان انقلاب اسلامی و منابع خود را داریم.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به تحریم های جدید، خطاب به جوانان عنوان کرد : هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و مردم با قدرت از گردنه تحریم های اقتصادی خواهند گذشت؛ همچنان که با همین تحریم ها به اوج قدرت نظامی رسیدیم، با تکیه بر تدبیر می توانیم وضعیت معیشت، اشتغال و اقتصاد را هم مورد رسیدگی قرار دهیم.
وی، تصویرسازی نادرست رسانه های دشمن از جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و اضافه کرد: باید به اقتصاد مقاومتی باوری عمیق داشته باشیم تا مشکلات معیشتی را پشت سر بگذاریم.
شریف تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حوزه‌های گوناگون از جمله علوم جدید پیشرفت خوبی داشته و در برخی رشته ها با قدرت‌های بزرگ قابل مقایسه است؛ چنان که در زمان لغو واردات بنزین به خودکفایی رسیدیم، این بار هم خواهیم رسید.
وی ادامه داد: تشییع پیکر پاک شهدا بر دوش مردم اصفهان در آبان 1361 نشان می دهد که این ملت گردنه های سخت تری پشت سر گذاشته و امروز تهدیدهای دونالد ترامپ بر ما اثری ندارد.
سخنگوی سپاه پاسداران به گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب و جمعیت افزون بر 80 میلیون نفری کشور اشاره کرد و گفت: نزدیک به 50 تا 60 درصد جوانان ایرانی امروز دوران پیروزی انقلاب اسلامی را ندیدند و هدف از برگزاری یادواره ها، مرور دوباره از خودگذشتگی ها، رساندن پیام شهدا و ترسیم ادامه مسیر آنها است.
وی تصریح کرد: دشمن با بهره گیری از رسانه های نوین و شکاف نسلی پیش آمده در کشور تلاش دارد تا حکومت پهلوی را پیشرو معرفی کند اما جمهوری اسلامی با این پیشرفت ها، استقلال و کارآمدی غیر قابل انکار همچنان به عنوان کشوری فاقد کارآمدی لازم معرفی شود.
شریف با یادآوری تقدیم افزون بر 200 هزار نفر شهید در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: ایران پیش تر در حوزه های گوناگون مانند عربستان کنونی در نفوذ آمریکا بود اما با توجه به تلاش های امام راحل برای انقلاب اسلامی، امروز دوست و دشمن به بزرگی آن معترف هستند.
وی بیان کرد: ایمان به خداوند متعال، روحیه بالای رزمندگان، رهبری درست و اهمیت رضایت امام راحل برای رزمندگان از علت های پیروزی برابر دشمنان بود و امروز پیاده روی اربعین زائران کربلا نیز با مجاهدت و رشادت بسیجیان ممکن شده است.
 پیکر پاک یک شهید گمنام نیز در حاشیه این آیین بر روی شانه های مردم بادرود تشییع شد.
بادرود، مرکز بخش امامزاده شهرستان 47 هزار نفری نطنز می باشد که در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
مردم نطنز 150 شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/76436/غربی-ها-نمی-توانند-ایران-را-بترسانند
بستن   چاپ