پیام سپاهان
سخنگوی سپاه پاسداران:
رفتار امروز آمریکا با عربستان همان رفتار آمریکا با ایران قبل از انقلاب است
سه شنبه 6 آذر 1397 - 10:15:47
پیام سپاهان - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفتاری که امروز آمریکایی‌ها با عربستان و آل سعود دارند، همان رفتاری است که در گذشته آمریکا با ایران قبل از انقلاب داشت.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در نطنز، رمضان شریف شامگاه (دوشنبه) در کنگره شهدای شهر بادرود، اظهار کرد: همان رفتاری را که امروز مشاهده می‌کنیم آمریکایی‌ها با آل سعود انجام می‌دهند، همان رفتاری بود که آمریکایی‌ها در گذشته با ایران قبل از انقلاب اسلامی انجام می‌دادند.
وی افزود: امروز کسانی که انقلاب اسلامی را شاهد هستند و دولت شاهنشاهی را هم دیده‌اند به خوبی می‌توانند درک کنند آمریکا آن زمان چه رفتاری با ایران می‌کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در زمان قبل از انقلاب بیش از 80 و یا حتی 130 هزار مستشار نظامی آمریکایی تحت نام دفاع و مراقبت از ایران در کشور حضور داشتند و از ایران سو استفاده می‌کردند.
شریف تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی وضعیت کشور را سیاه و غیرقابل تحمل برای مردم نشان می‌دهد که این حرکت محکوم به شکست است.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با راهنمایی‌های امام خمینی(ره) در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری این موضوع ادامه خواهد داشت.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند با اتمام جنگ، کار انقلاب اسلامی ایران تمام است، ولی پایان دفاع مقدس آغاز اقتدار نظامی ما بود.
کد خبرنگار: 13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76447/رفتار-امروز-آمریکا-با-عربستان-همان-رفتار-آمریکا-با-ایران-قبل-از-انقلاب-است
بستن   چاپ