پیام سپاهان
استاندار جدید اصفهان شناخت کافی از استان دارد
سه شنبه 6 آذر 1397 - 12:51:42 PM
ایسنا
پیام سپاهان- حیدرعلی عابدی در خصوص استاندار جدید اصفهان، اظهار کرد: رضایی، استاندار جدید اصفهان از نظر سیاسی شخصی تندرو نیست و اعتدال گرایی را در دستور کار خود دارد. او به این موضوع اعتقاد دارد که نباید کشور فضایی برای جنگ دو حزب باشد بلکه باید سنگر خدمت باشد و هرکس که شایستگی خدمت داشته باشد باید در این سنگر مورد استفاده قرار گیرد.

وی به آشنایی خود با رضایی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره کرد و افزود: ریاست او در دانشگاه علوم پزشکی موید این موضوع است، چراکه در آن زمان معاونان خود را بر حسب شایسته‌سالاری و از طیف‌های مختلف سیاسی برگزید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار جدید اصفهان در موضوع بیت‌المال بسیار حساس بوده و اجازه ریخت و پاش نمی‌دهد و با این موضوع برخورد می‌کند. او با برنامه بود و قطعا از حداکثر ظرفیت‌ها بهره خواهد برد.

عابدی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان با مدیران ناکارآمد به جد برخورد خواهد کرد، افزود: آنهایی که براساس ضابطه به پست و جایگاه رسیده‌اند قطعا در مدیریت استاندار جدید، جایگاهی ندارند و افراد شایسته جایگزین خواهند شد. 

وی تاکید کرد: با حضور رضایی بر مسند استانداری اصفهان شاهد تحول و تحرک مدیریتی خوب در سطح استان خواهیم بود، چراکه از استان اصفهان شناخت کافی دارد و این حُسن بزرگی برای کسی است که به عنوان استاندار سکان خدمت را در دست می گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار جدید اصفهان اولویت‌ها، مشکلات و معضلات استان را کاملا می‌شناسد، اظهار کرد: او حل معضل آب، محیط زیست و صنعت استان را در اولویت اصلی استان قرار داده و به موضوع کشاورزی و اشتغال جوانان نگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به تخصص استاندار جدید شاهد جهش بزرگی در برنامه‎‌های بهداشت و درمان استان خواهیم داشت، تصریح کرد: او به نخبگان و سرمایه گذاران دید ویژه دارد و حمایت های این بخش قطعا به خوبی خواهد بود و راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از فرار سرمایه ها و نخبگان از استان خواهد داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76459/استاندار-جدید-اصفهان-شناخت-کافی-از-استان-دارد
بستن   چاپ