پیام سپاهان
گزارش کمیته‌ ویژه‌ فراکسیون امید در مورد حوادث دانشگاه اصفهان
سه شنبه 6 آذر 1397 - 14:14:10
پیام سپاهان - یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش کمیته‌ ویژه‌ این فراکسیون در مورد حوادث دانشگاه اصفهان خبر داد.
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید متشکل از منتخب نمایندگان امید از استان‌ها صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و نمایندگان مسائل و مشکلات منطقه‌ای و ملی و راهکارهای برون رفت از آن را ارائه کردند و گفتند در مواجهه با مردم در برخی از مواقع قدرت توجیه عملکردها را ندارند و حتما باید دولت برای رفع مشکل مردم فعال‌تر عمل کند.
وی افزود: نمایندگان همچنین خواستار فعالیت مضاعف فراکسیون در جهت تحقق مطالبات مردم و تلاش برای رفع موانع شده‌اند و عنوان کردند که باید در صورت باقی‌ ماندن موانع گزارشی به مردم ارائه شود.
تابش یادآور شد: یکی از موضوعات مهمی که بیشترین بحث در مورد آن صورت گرفت، حوادث اخیر دانشگاه اصفهان بود. در همین راستا کمیته‌ ویژه‌ ای از سوی فراکسیون مسئول شده بود به منطقه برود و گزارشی را ارائه کند که این گزارش امروز ارائه شد. این مساله مربوط به مراسم "من بهشتی هستم" به مناسبت نودمین روز تولد شهید بهشتی با حضور دانشجویان و اکثریت اعضای خانواده‌ شهید بهشتی بود.
این عضو هیات رییسه فراکسیون امید، ادامه‌ داد: ماحصل گزارش کمیته‌ این بود که برای تشکیل این مراسم همه مراحل قانونی آن طی شده و مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط اخذ شده بود. این مراسم دو روز برگزار شد و در روز سوم با صدور اطلاعیه و مداخله برخی از وابستگان به برخی از تشکل های دانشگاهی بیانیه‌ای در مخالفت با سخنرانی دکتر علیرضا بهشتی صادر شد. آن افراد با حضور در سالن برگزاری مراسم موجب اخلال در نظم و مانع از برگزاری این مراسم می‌شوند.
وی ادامه‌ داد: بر اساس این گزارش مسئولیت پیگیری و بررسی و ارائه گزارش به افکار عمومی متوجه حراست دانشگاه است. همچنین برای برخورد با متخلفان و چگونگی برخورد درخواست شده مدیریت دانشگاه و وزیر علوم گزارشی را هم به کمیسیون آموزش و هم به فراکسیون امید ارائه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/76467/گزارش-کمیته‌-ویژه‌-فراکسیون-امید-در-مورد-حوادث-دانشگاه-اصفهان
بستن   چاپ