پیام سپاهان
طباطبایی نژاد:
استانداران بومی و غیربومی برای حل مسئله آب فقط شعار دادند
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:33:50
پیام سپاهان - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: استانداران بومی و غیربومی طی 16 سال حضور بنده در اصفهان نتوانستند گامی برای آب بردارند و فقط حرف زدند.
به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، سید یوسف طباطبایی نژاد امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان با ذکر روایتی از امام علی(ع)، اظهار کرد: این مسئولیت‌ها امانتی است در دست ما و اگر درست این امانت را نگه نداریم خیانت محسوب می‌شود و نباید آن را کوچک بشماریم. دلسوزی که در مهرعلیزاده برای اصفهان و مسئله آب دیدم کمتر در فرد دیگری دیده بودم.
وی افزود: آب مشکل اصفهان است و هنوز هم می‌گویم آب دلسوز قبلی نداشت، استانداران بومی و غیربومی طی 16 سال حضور بنده در اصفهان نتوانستند گامی برای آب بردارند و فقط حرف زدند. برخی آب را بردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. همین آقایون استانداران و دولت‌ها یکی پس از دیگری کار خاصی در این خصوص انجام ندادند و هم‌اکنون درختان 60 ساله اصفهان در حال خشک شدن هستند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان 75 درصدش کویر است که اگر دقت نکنیم اطراف زاینده‌رود هم به کویر تبدیل می‌شود. رییس جمهورها و استانداران در مسئله آب از حرف تجاوز نکردند که البته شاید عرضه هم نداشتند، نه دولت راست و نه دولت چپ کار خاصی انجام ندادند که علتش معلوم نیست.
طباطبایی نژاد افزود: در 25 آبان خدمت رهبری خصوصی گفتم همان‌قدر که برای ارومیه دادند برای زاینده‌رود هم بدهند. آقا فرمودند" دولت از من در مورد زاینده‌رود درخواستی نداشته است". من به آقای زرگرپور گفتم ولی خبری از دولت نشد و برای آب اصفهان قدمی بر نداشتند.
وی گفت: به رییس جمهور قبلی هم گفتم تونل سوم تمام شده است اگر شما قدم بردارید ایشان یک حرف بی‌ربطی که اهوازی‌ها هم باید رضایت داشته باشند به من گفتند. به آقای روحانی هم گفتم چیزی جز آب برای اصفهان مهم نیست.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: وقتی کشاورزان می‌بینند همه فقط حرف می‌زنند مسلم است که به حرف خوب هم معترض می‌شوند. مهرعلیزاده سد تونل سوم کوهرنگ را شروع کرد و قدم‌های دلسوزانه‌ای برداشت.
یک ساعت ایشان در مورد آب اصفهان صحبت کرد، ایشان با اینکه از اصفهان می‌رفت برای آب اصفهان دل سوزاند.
وی گفت: به رضایی – استاندار جدید اصفهان گفتم من خصومتی با شما ندارم. مخالف با شخص خاصی نیستم اما با مسیری غیر از راه مهرعلیزاده در آب مخالف بوده و هستم، شما رو به خدا از الآن برای انتخابات فکر نکنید. افراد کاری بگذارید، ایشان دنبال افراد قوی می‌گشت، به رضایی امید دارم چراکه هم علم و هم فضلش را دارد و به او تذکر می‌دهم که درست انتخاب کند.
طباطبایی نژاد گفت: سعی کنید در این مدتی که خیلی زیاد نیست، خوب کار کنید، خود من به چیزی غیر از خدمت به جامعه اسلامی و کشور و شهر و استان فکر نمی‌کنم. واقعاً به فکر سیاست نیستم چپ و راست مال فوتبال و بازی است، ما باید طرفدار حق باشیم. همه باید به استاندار جدید کمک کنند تا مشکلات استان مرتفع شود.
کد خبرنگار: 13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77534/استانداران-بومی-و-غیربومی-برای-حل-مسئله-آب-فقط-شعار-دادند
بستن   چاپ