پیام سپاهان
تذکر نماینده اصفهان به وزیر نیرو درباره موضوع آب
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:33:51
پیام سپاهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس از حضور مردم و مسؤولان در مراسم تدفین، تشییع و خاکسپاری معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد.
به گزارش ایسنا، ناهید تاج‌الدین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو متذکر شد: با توجه به صدمات روحی و مالی کشاورزان اصفهانی به علت عدم مدیریت صحیح در حوزه آب، جلسه‌ مشترکی را با دکتر سروش در اصفهان داشتیم از این رو از شما می‌خواهم مصوبات این جلسه را به صورت صحیح اجرا کنید.
وی از حضور مردم و مسؤولان در مراسم تدفین، تشییع و خاکسپاری معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، گفت: دو خدمتگزار صادق نظام جمهوری اسلامی برای حمایتهای اجتماعی از جان مایه گذاشتند و در حین ماموریت، آسمانی شدند. دکتر نوربخش و تاج‌الدین دو گوهری بودند که وجهه همتشان این بود که سرمایه اجتماعی صندوق تامین اجتماعی را پس از یک دوره افول و سیاست‌زدگی به آن بازگردانند.
این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی افزود: آنان برای رفع رنج طبقه شریف کارگر از هیچ کوششی فروگذار نکردند. بنده فروتنانه از مردم و مسؤولان که در مراسم تدفین، تشییع و خاکسپاری ایشان شرکت داشتند، تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77536/تذکر-نماینده-اصفهان-به-وزیر-نیرو-درباره-موضوع-آب
بستن   چاپ