پیام سپاهان
درخشش دانشگاه‌های اصفهان در یازدهمین جشنواره ملی حرکت
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:33:56
پیام سپاهان - در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره حرکت، دانشگاههای اصفهان، صنعتی اصفهان و شهید شرفی اصفهان در میان برترین های این جشنواره تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، دانشگاه اصفهان در بخش محتوای دیجیتال این دوره از رقابت ها در گروه علوم انسانی با گروه دانشجویی نقطه به مقام نخست رسید. همچنین انجمن علمی راه آهن دانشگاه اصفهان در بخش نشریه و در گروه فنی و مهندسی شایسته تقدیر شناخته شد. 
انجمن علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید اشرفی اصفهان در بخش تجلیل از انجمن های برتر در گروه علوم پایه عنوان دوم را کسب کرد. 
در بخش فعالیت خلاقانه و در گروه فنی و مهندسی، انجمن مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی حائز رتبه نخست شد. همچنین انجمن کشاورزی در بخش انجمن های برتر گروه کشاورزی رتبه دوم را کسب کرد. 
عنوان شایسته تقدیر نیز به ترتیب در بخش های انجمن های برتر و مسابقه به انجمن مهندسی نساجی و فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان رسید. انجمن مهندسی صنایع این دانشگاه نیز در بخش نشریه در گروه فنی و مهندسی شایسته تقدیر شناخته شد.
گروه مخترع دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در بخش اختراع و انجمن منابع طبیعی این دانشگاه در بخش فعالیت خلاقانه شایسته تقدیر شدند.
به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره ملی حرکت از پنجم تا هفتم آذرماه با تکیه بر دو بخش بین الملل و ارتباط با صنعت در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77539/درخشش-دانشگاه‌های-اصفهان-در-یازدهمین-جشنواره-ملی-حرکت
بستن   چاپ