پیام سپاهان
شاه‌نظری:
هدف جشنواره حرکت معرفی توانمندی انجمن‌های علمی دانشگاه به جامعه است
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:33:57
پیام سپاهان - دبیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت گفت: در این دوره از جشنواره حرکت، توانایی، دانایی، کارآیی و امید در چهره تک تک دانشجویان قابل مشاهده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حجت الاسلام جعفر شاه نظری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت، اظهار کرد: حکیم بزرگ ارسطو، حرکت را نخستین گام موجود زنده معرفی کرده است، بااین تعریف حرکت یعنی برون رفت از ایستادگی بهبه تحرک، یعنی از دانایی به توانایی و از ناامیدی به امید رسیدن. 
وی با بیان اینکه جشنواره ملی حرکت به منظور مشارکت بیشتر دانشجویان در عرصه های علمی اجتماعی طراحی شده است، تصریح کرد: این جشنواره فضایی برای شکوفایی و استعدادیابی جوانان با هدف مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی و تعامل بیشتر آنها در فعالیت های دانشجویی و تقدیر از دانشجویان برتر برگزار می شود.
شاه نظری با تاکید براینکه جشنواره حرکت گام مهمی در جهت پیشرفت و ارتقا کشور است، گفت: این جشنواره پس از برگزاری شش دوره موفق در پایتخت از دوره هفتم به ترتیب در شهرهای شیراز، مشهد، کرمان و کرمانشاه برگزار شد و اکنون یازدهمین دوره آن در اصفهان پایتخت تمدن و فرهنگ اسلامی به پایان رسید.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به تفاوت ویژه دوره یازدهم با دوره های قبل، خاطرنشان کرد: حضور بخش بین الملل و ارتباط با صنعت دو ویژگی مهم این دوره از جشنواره است که برای نخستین بار با مشارکت دانشجویان خارجی فضای رقابتی، تعاملی بسیار مناسبی برای دانشجویان کشور فراهم کرده است.
وی ادامه داد: هدف اصلی در بخش ارتباط با صنعت، آشنایی صنایع، معادن و سازمان های دولتی و غیردولتی با ظرفیت انجمن های علمی دانشگاه ها و بهره وری از این توان علمی است.
به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره ملی حرکت از پنجم تا هفتم آذرماه با تکیه بر دو بخش بین الملل و ارتباط با صنعت در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77541/هدف-جشنواره-حرکت-معرفی-توانمندی-انجمن‌های-علمی-دانشگاه-به-جامعه-است
بستن   چاپ