پیام سپاهان
استاندار اصفهان مطرح کرد
استفاده از تجربیات مهرعلیزاده در حوزه آب/دچار سندرم برتری شده‌ایم
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:34:10
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان با بیان اینکه زاینده رود راز ماندگاری اصفهان است و امروز که این رود را نداریم دچار بحران آبی شده ایم، گفت: از تجربیات مهرعلیزاده در حوزه آب استفاده می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع استاندار قبلی و معارفه خود به عنوان استاندار جدید اظهار داشت: امروز مشکل آب نداریم بلکه بحران آبی داریم و با مشکل زیست محیطی و بیکاری مواجهیم.
وی با بیان اینکه اصفهان زیرساخت های خوبی در حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات دارد، ادامه داد: از تجارب مدیران استان و اندیشمندان رسانه‌ها در مدیریت استان اصفهان بهره می‌برم.
زاینده رود راز ماندگاری اصفهان است
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه زاینده رود راز ماندگاری اصفهان بوده و هست و امروز که این رود را نداریم دچار بحران شدیم،‌ ادامه داد: تنها با تعامل و گفت و گو با استان های همجوار، مدیریت منابع آب، اصلاح الگوی مصرف و با ساز و کار قانونی و سلسله تصمیمات درست قانونی می توان زاینده رود را از خشکسالی نجات داد.
وی با بیان اینکه از تجربه مهرعلیزاده در حوزه آب استفاده می‌کنم، ادامه داد: جذب نخبگان ایرانی در اصفهان، استفاده از تمام ظرفیت ها،‌ تشکیل ستاد مشورتی با ایجاد کارگروه اقتصادی، جوانان، زنان و شرکت‌های دانش بنیان،‌ تربیت شورای برنامه ریزی،تشکیل کارگروه اقتصادی و فرهنگی با استفاده از نظم اداری و فعال کردن واحدهای اقتصادی از اهداف و برنامه های این دوره از استانداری است.
رضایی ابراز داشت: اصفهان از همه استان‌ها برتر نیست، نصف جهان تنها کلان شهر ایران نیست،‌ اصفهان از پل غدیر تا پل وحید نیست، ما دچار سندرم برتری شده‌ایم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77554/استفاده-از-تجربیات-مهرعلیزاده-در-حوزه-آب-دچار-سندرم-برتری-شده‌ایم
بستن   چاپ