پیام سپاهان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان:
تجربیات استاندار سابق اصفهان در چارچوب قانون مورد استفاده باشد
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:34:15
پیام سپاهان - اصفهان - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امیدواریم تجربیات استاندار سابق اصفهان در راستای پیشرفت کشور و در چارچوب قانون مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حیدر قاسمی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های مهرعلیزاده استاندار قبلی اصفهان برای اصفهان و کشور بر کسی پوشیده نیست اما تعهد به قوانین کشور برای ما از هرچیز مهم تر است و بر این اساس امیدواریم از تجربیات ایشان در بخش دیگری استفاده شود.
وی افزود: عباس رضایی نیز یکی از چهره‌های بزرگ علمی کشور و از پیشکسوتان و افراد باتجربه در حوزه‌های اجرایی هستند که امیدواریم در پیگیری مطالبات مردم اصفهان و رفع مشکلات این شهر موفق باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات استاندار و فرماندار سابق اصفهان البته در چارچوب قانون ابراز داشت: بر این باوریم که با انسجام و وحدت مسئولان، راهنمایی‌های علمای عظام و امام جمعه اصفهان می توانیم از پتانسیل‌های بزرگ استان در راستای توسعه و پیشرفت اصفهان به درستی استفاده کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77563/تجربیات-استاندار-سابق-اصفهان-در-چارچوب-قانون-مورد-استفاده-باشد
بستن   چاپ