پیام سپاهان
جانشین‌سازمان‌پدافندغیرعامل:
مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل است/تسری روحیه دفاع مقدس به جهان
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:34:17
پیام سپاهان - اصفهان - جانشین سازمان پدافند غیرعامل گفت: اسرائیل روز به روز در حال ضعیف تر شدن است و امروز با توجه به تسری روحیه دفاع مقدس در جهان، مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار غلامعلی حیدری شامگاه سه‌شنبه در ششمین روز از کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن فلاورجان اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام بودند به نوعی که در جنگ تحمیلی 85 کشور حامی صدام و رژیم بعثی عراق بودند و با تمام توان از آنها حمایت می کردند.
وی با بیان اینکه تجهیزات غنیمت گرفته شده توسط رزمندگان ما در دوران جنگ مربوط به 35 کشور بود و اسرایی نیز از 15 کشور جهان داشتیم، ابراز داشت: رزمندگان ما به واقع با کمترین امکانات و تجهیزات و تنها با سلاح ایمان و با رهبری امام خمینی (ره) با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی کردند به نوعی که حتی ذره‌ای از خاک ما توسط دشمنان تصرف نشد و همه اینها به برکت خون شهدا بود.
مهم ترین درس از زندگی شهدا تبعیت تام از ولایت فقیه است
جانشین سازمان پدافند غیرعامل مهم ترین درس از زندگی شهدا را تبعیت کامل از ولایت فقیه برشمرد و ابراز داشت: در زمان جنگ جهانی دوم ایران به دلیل موقعیت استراتژیک خود برای هر کشوری که آن را تصرف می کرد مهره با ارزشی تلقی می‌شد، بر این اساس نیروهای انگلیسی وارد خاک کشورمان شدند، تمام مواد غذایی و ذخایر مردم ایران به غارت برده شد و در قحطی ایجاد شده توسط دشمن 10 میلیون نفر از مردم ایران تلف شدند چراکه ما رهبر و هدایت‌گری نداشتیم.
وی با بیان اینکه در آن زمان حاکمان جور به جای ایستادگی در برابر ظالمان با آنها سازش کردن دو نتیجه تسلیم به جای مبارزه با دشمن برای ما سنگین تمام شد، ابراز داشت: نتایج ننگین بار تسلیم شدن در برابر دشمن به خوبی در تاریخ قابل مشاهده است، در طول 200 سال گذشته هر نوع حمله به کشور ایران موجب جدایی بخشی از آن شده است اما در دوران دفاع مقدس ذره‌ای از خاک کشورمان در نتیجه پایداری در برابر دشمن به دست بیگانگان نیفتاد.
قدرت نظامی ایران در منطقه بی بدیل است
سردار حیدری با اشاره به اینکه دستاوردهای معنوی نظامی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است، ابراز داشت: زمانی ما حتی توانایی ساخت فشنگ نداشتیم اما امروز قدرت نظامی ما در منطقه بی بدیل است.
وی با اشاره به انتشار مقاومت از ایران به دیگر کشورهای جهان ابراز داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الگویی برای دیگر کشورهای جهان مبدل شده است به نوعی که شاهد شکل گیری گروه‌های مقاوت در منطقه و پیروزی آنها در برابر دنیای استکبار هستیم.
جانشین سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: اسرائیل روز به روز در حال ضعیف تر شدن است به نوعی که در مقابل رزمندگان حزب الله 33 روز، جنگ غزه 22 روز، د جنگ دوم غزه هشت روز و چند روز قبل تنها دو روز دربرابر مقاومت تاب آوردند و حماس و جهاد اسلامی با شلیک 500 موشک، گنبد آهنین آنها را بی معنا ساختند.
داعش در اتاق فکر دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شد
وی با اشاره به اینکه داعش در اتاق فکر دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران اسلامی و ایجاد نا امنی در دنیای اسلام ایجاد شد، گفت: این اقدام آنها شکاف در میان کشورهای انقلاب اسلامی به نتیجه نرسید و امروز با در هم شکستن داعش و با توجه تسری روحیه دفاع مقدس در جهان، مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل است.
سردار حیدری با بیان اینکه دشمنان از ابزارهای مختلف بر علیه ملت ایران استفاده کرده و امروز جنگ اقتصادی را در پیش گرفتند، تاکید کرد: مسئولان باید با الگو قرار دادن راه شهدا و با کار جهادی اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود در تحریم اقتصادی ایران دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: ملت ایران با توکل به خداوند و ایستادگی در برابر دشمنان و با رمز تبعیت از ولایت فقیه هیچ‌گاه در برابر دشمنان تسلیم نشده و پیروزی در تمامی عرصه‌ها همواره از آن ما بوده است و امیدواریم مشکلات و پیچ تاریخی کنونی را نیز با انسجام و وحدت همیشگی و تبعیت از فرامین رهبری پشت سر بگذاریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77565/مقاومت-در-پشت-مرزهای-اسرائیل-است-تسری-روحیه-دفاع-مقدس-به-جهان
بستن   چاپ