پیام سپاهان
پزشکیان: در کشور ساختاری درست کردیم که معلوم نیست از کجا آمده
پنجشنبه 8 آذر 1397 - 18:34:53
پیام سپاهان - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیایی که زندگی می‌کنیم ابزار برای شناخت حق و باطل وجود دارد گفت: وضعیت فعلی کشور نتیجه این است که حق را نشناختیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، مسعود پزشکیان در همایش ملی بزرگداشت شهید مدرس در اردستان اظهار کرد: اگر بتوانیم در اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و همه امور با خطای صفر حرکت کنیم چه اتفاقی می افتد؟ ایا به وضعیتی برخورد می‌کنیم که در حال حاضر با آن مواجه هستیم؟
وی با بیان اینکه بعضی‌ها به دلیل اینکه از پست و مقام خود می‌ترسند نمی‌توانند از حق بگویند افزود: مدرس کسی بود که از این ویژگی‌ها نمی ترسید آنچه که حق بود به زبان می‌آورد. کسانی می‌توانند جلوی ظالم بایستد و از مظلوم دفاع کنند که آزاد و مسقل باشند و برای حق زندگی کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید خواسته‌های مردم را شناخته و به درستی عملیاتی کنیم افزود: در شرایط کنونی که دچار مشکلات اقتصادی و فقر و بیکاری هستیم چه کسی قبول می‌کند؟ مقصر کیست؟ همه ما مسئولان مقصر هستیم که در حل مشکلات کوتاهی کردیم.
پزشکیان با بیان اینکه مدرس آنچه را می‌دانست در برابر دشمن به کار می‌بست، افزود: کسی که از مسایل کشور اطلاع درستی ندارد باید سکوت اختیار کند و میزان کوپن خودش را بداند چرا که نظرات غیر کارشناسی برخی افراد این مشکلات را برای کشور رقم زده است.
وی تاکید کرد: گاهی وقتها فکر می‌کنیم چون نماینده مجلس هستیم باید در همه مسائل دخالت گرده و نظر دهیم. خب اگر نظرات ما کارشناسی بود که کشور به این حالت در نمی آمد. بدون علم و شناخت حرف زدن دور از تقوا و انصاف است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیایی که زندگی می کنیم ابزار برای شناخت حق و باطل وجود دارد گفت: وضعیت فعلی کشور نتیجه این است که حق را نشناختیم. کشور ساختاری درست کردیم که معلوم نیست از کجا آمده. همه شعار می دهیم و نصیحت می کنیم که فلان کار باید انجام شود خب چه کسی باید انجام بدهد؟ همه تقصیر را برای یکدیگر پاسکاری می کنیم. راه مشخص است و تقصیر برای همه است. 
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77651/پزشکیان--در-کشور-ساختاری-درست-کردیم-که-معلوم-نیست-از-کجا-آمده
بستن   چاپ