پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر به سمت اضمحلال و نابودی می‌رود
جمعه 9 آذر 1397 - 15:28:50
پیام سپاهان - اصفهان- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر به سمت نابودی می‌رود، گفت: رهبر انقلاب به این نکته اشاره کردند که تحولات منطقه نشان می‌دهد پیروزی اصلی با مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر به سمت اضمحلال و نابودی می‌رود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در ارتباط با ضعف ضعیف رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت بر این نکته اشاره کردند که روند تحولات منطقه نشان می‌دهد که پیروزی اصلی با مقاومت است.
وی افزود: در هفته‌های گذشته همه دنیا ضعف رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت را مشاهده کردند به نوعی که با شلیک 500 موشک از سوی حماس و مقاومت، مفهوم گنبد آهنین آنها در دید دنیا فرو ریخت.
امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: تشکیل بسیج با توجه به شرایط خاص پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رامی توان از الهامات خداوند به امام خمینی (ره) برشمرد به نوعی که بسیجیان در طول این سال‌ها در کنار مردم و مسئولان برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام از جان مایه گذاشتند.
وی با بیان اینکه نام بسیج برای آمریکا وحشت آفرین است، افزود: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج و روحیه بسیجی در دنیا تسری یافته است به نوعی که امروز آمریکا با وحشت از این نام، دستور منحل کردن حشد الشعبی را صادر کرده است، مقاومت مردم لبنان، فلسطین، یمن و غیره همگی از همین روحیه ایثارگرانه سرچشمه گرفته است،.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به روز نیروی دریایی به فداکاری‌های و رشادت این نیروها در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: امنیت آبی ما مرهون رشادت‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی و حفاظت آنها از این مرزها در برابر تجاوز دشمنان است اما در طول سال‌های اخیر کمتر از آنها و رشادت و فداکاری آنها صحبت به میان آمده است.
زندگی شهید مدرس الگویی برای مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس است
امام جمعه اصفهان به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس اشاره و ابراز داشت: شخصیت این شهید بزرگوار در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، زندگی خانوادگی و غیره بسیار قابل تامل و بررسی است و رفتارهای وی در برابر حاکمان ظالم و در مجلس آن زمان که اغلب نمایندگان سرسپرده و کم سواد بودند نمونه و الگویی برای مسئولان کشور است که باید مورد توجه جدی باشد.
وی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی ابراز داشت: قانون اساسی، ولایت فقیه و مقاومت در برابر ظلم، سه رکن اصلی انقلاب هستند که نظام جمهوری اسلامی به داشتن این خصیصه‌ها که در کنار هم معنا پیدا می‌کنند افتخار می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77710/رژیم-صهیونیستی-روز-به-روز-بیشتر-به-سمت-اضمحلال-و-نابودی-می‌رود
بستن   چاپ