پیام سپاهان
حضور پر رنگ کیش ایر در نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در کیش
جمعه 9 آذر 1397 - 15:42:56
پیام سپاهان - شرکت هواپیمایی کیش با ارائه توانمندیهای خود ، حضوری پررنگ در نمایشگاه هوایی جزیره کیش داشت .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت هواپیمایی کیش با برنامه ریزیهای انجام شده و حضور پررنگ در نمایشگاه هوایی از فرصت ایجاد شده برای نمایشتوانمندیها بهره برد و به منظور انجام تعامل باسایر شرکتهای حوزه صنعت هوایی موفق به کسب دستاوردهای مطلوبی شد.
این شرکت با برگزاری جلسات کارشناسی و انجام مذاکرات با بسیاری از شرکتهای داخلی و خارجی قراردادهای مختلفی در حوزه های فنی، عملیات و بازرگانی منعقد کرد. شرکت هواپیمایی کیش همچنین در این نمایشگاه با معرفیکارگاه مجهز تست های غیر مخرب NDT ، کارگاه چرخ هواپیما،کارگاه ترمز هواپیما (در حال احداث) ،کارگاه اویونیک (در حال احداث) ،کارگاه تعمیر باطری هواپیما و طرح ساخت آشیانه جدید در طرح جامع فرودگاه کیش موفق به ارائه توانمندیهای خود در حوزه فنی شد .
خاطر نشان می گردد معرفی خطوط پروازی این شرکت به ویژه مسیرهای پروازی منتهی به جزیره کیش که در راستایرسالت کیش ایر در توسعه صنعت گردشگری است ازسایر برنامههای این شرکت در نمایشگاه هوایی بود.
شرکت هواپیمایی کیش در سال گذشته موفق به افزایش ١٨ درصدی پروازهای خوداز مبادی مختلف به مقصد جزیره کیش شده است.
نمایش تولید سرویس های فعلی و آتی کترینگ پروازی، پذیرایی از بازدیدکنندگان توسط کترینگ شرکت ، برگزاری مسابقه آشپزی ، فروش بلیط با 20 درصد تخفیف ویژه ایام نمایشگاه ، اجرای نمایش پروازی توسط کودکان ملبس به یونیفرم خلبانی و مهمانداری ، اجرای برنامه سیمیلاتور پروازی ، انجام قرعه کشیو اهدای بلیط رفت و برگشت رایگان پروازی وارائه هدایای تبلیغاتی از دیگر برنامه های ارائه شده در ایام نمایشگاه بوده که توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرد .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77716/حضور-پر-رنگ-کیش-ایر-در-نهمین-نمایشگاه-بین-المللی-هوایی-و-هوانوردی-ایران-در-کیش
بستن   چاپ