پیام سپاهان
طباطبایی نژاد:
مذاکره با اروپاییان موجب شده تا بتوانیم از دنیای غرب طلبکار باشیم
جمعه 9 آذر 1397 - 18:41:24
پیام سپاهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان، گفت: اروپایی‌ها اگر از آمریکا نترسند می‌توانیم به نتیجه مطلوب در مذاکره با آنها برسیم هرچند که آنها حاضر نیستند قراردادها و معامله های خود با آمریکا را با ایران معاوضه کنند.ما باید ته دل دشمن را بلرزانیم تا بفهمند قدرت داریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان، اظهار کرد: طی هشت سال جنگ تحمیلی بسیجیان از انقلاب دین و رهبری حمایت کردند. بسیجیان اینقدر اهمیت دارند که در جنگ عراق با داعش که پیشنهاد تشکیل بسیج در عراق هم مطرح شد و باید گفت که اگر جوانان عراقی خارج از ارتش این کشور کمک نمی‌کردند شاید عراق حریف داعش نبود و اگر ما هم بسیجیانمان نبودند معلوم نبود به چه سرنوشتی دچار بودیم هرچند که امیدواریم مسیری که این عزیزان در پیش گرفتند محکم ادامه دهند.
وی با اشاره به روز نیروی دریایی و اینکه در خصوص این روز کمتر صحبت شده است، افزود: نیروی دریایی در زمان جنگ فعالیت‌های مهمی انجام داده و امروز امنیت آبی کشور را به خوبی حفظ کرده است و به همین خاطر دشمن جرات کوچکترین حرکت را ندارد. 
امام جمعه اصفهان به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: هرکسی سه عنصر رکن قانون اساسی، ولایت فقیه و ایستادگی در برابر مستکبران را قبول داشته باشد فردی انقلابی است و مومنان باید این ویژگی‌ها را داشته باشند. 
طباطبایی نژاد به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و گفت: مجلس امروز قابل قیاس با مجلس آن روز نیست. مجلس آن روز یک روحانی شجاع داشت به نام مدرس و سایر اعضا حمایتی از او نداشتند و در مجلس شورای اسلامی امروز روحانیون و افراد مدین زیادی حضور دارند. نمایندگان مجلس می‌توانند شهید مدرس را به عنوان الگوی خود قرار دهند. 
وی تصریح کرد: با کسانی که گفت و گو با اروپاییان و طرف‌های برجام را قبول ندارند، مخالفم چراکه این گفت و گوها باعث شده که امروز بتوانیم دنیای غرب طلبکار هم باشیم. اروپایی ها فهمیدند که مستقل نیستند و بدون اجازه آمریکا حق انجام هیچ کاری را ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: اروپایی‌ها اگر از آمریکا نترسند می‌توانیم به نتیجه مطلوب در مذاکره با آنها برسیم هرچند که آنها حاضر نیستند قراردادها و معامله های خود با آمریکا را با ایران معاوضه کنند.ما باید ته دل دشمن را بلرزانیم تا بفهمند قدرت داریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77723/مذاکره-با-اروپاییان-موجب-شده-تا-بتوانیم-از-دنیای-غرب-طلبکار-باشیم
بستن   چاپ