پیام سپاهان
ژنرال صدرجدول را فتح کرد/ امیر سپاهان را صدرنشین کرد
جمعه 9 آذر 1397 - 18:41:28
پیام سپاهان - تیم‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال امروز در چارچوب هفته چهاردهم به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان توانست با نتیجه یک بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، دو تیم فوتبال سپاهان و پدیده درحالی از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که پدیده با 29 امتیاز، صدرنشین بود و سپاهان با سه امتیاز کمتر در تعقیب آن قرار داشت.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با توجه به تفاضل گل بهتر، این فرصت را داشتند تا با یک برد خانگی، صدرنشینی خود را نیز جشن بگیرند. یکی از نکات جالب این بازی، تقابل دو سرمربی‌ای است که به پیروزی در دقایق پایانی شهرت دارند اما یحیی نتوانست در "یحیی تایم" گل تساوی را به شاگردان قلعه‌نویی بزنند.
سپاهان با این پیروزی خانگی برابر 45 هزار هوادار خود توانست خود را به صدرجدول لیگ بچسباند.
زردپوشان اصفهانی در دقیقه 27 توانستند با شوت محکم و دیدنی مهرداد محمدی به تنها گل خود در این بازی دست پیدا کنند. در ادامه نیمه اول چند بار بازیکنان پدیده و سپاهان نزدیک به باز کردن دروازه یکدیگر شدند اما نتیجه همان یک بر صفر به پایان رسید.
باآغاز نیمه دوم بازیکنان سپاهان در دقایقی از بازی سعی کرده اند با پرس از زمین پدیده، اجازه بازیسازی این تیم را به آنها ندهند.
این دیدار حساس و زیبا در نیمه دوم گلی در بر نداشت و در پایان بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا سپاهان پس از 14 هفته بالاخره به صورت قطعی به صدر جدول لیگ‌برتر برسد
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77725/ژنرال-صدرجدول-را-فتح-کرد--امیر-سپاهان-را-صدرنشین-کرد
بستن   چاپ