پیام سپاهان
سرمربی تیم پدیده:
از نظر داوری سورپرایز شدم/ بازیکنان زحمت کشیدند
جمعه 9 آذر 1397 - 18:41:31
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: من از نظر داوری در بازی امروز سورپرایز شدم و خوشحالم که داوری امروز خیلی خوب بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، یحیی گل‌محمدی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی امروز بازی زیبایی به شمار می‌رفت و این مسابقه سطح خیلی خوبی داشت، به آقای قلعه‌نویی و تیم خوبش تبریک می‌گویم و اگر چه بازی را واگذار کردیم اما بدون شک کسانی که این بازی را دیدند، باور دارند که حق ما باخت نبود.
وی ادامه داد: از نوع بازی خود خیلی خوشحالم و خوشحالم که سپاهان را در زمین خودش اسیر خودمان کردیم و بازی امروز بازی قابل قبولی بود، ما در هر دو نیمه مقابل تیمی بازی داشتیم که از فرصت‌های خود استفاده می‌کرد و ما نباید فرصت‌ها را هدر می‌دادیم.
سرمربی تیم پدیده مشهد ادامه داد: ارزش بازی ما کمتر از برد نبود و بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند و با جان و دل بازی کردند و توانستند در حد یک تیم قهرمان خود را نشان دهند. در فوتبال این نوع بازی‌ها نیز وجود دارد که با وجود برتری از حریف، نتیجه نمی‌گیریم.
وی ادامه داد: از باخت خود ناراحت نیستم زیرا بازیکنان ما فوتبال خوب و زیبایی بازی کردند و باید از هواداران خود به خوبی تشکر کنیم، دوست داشتیم که با امتیاز به مشهد می‌رفتیم اما این اتفاق نیفتاد و شرمنده آنها شدیم. در مجموع به بازیکنان خود و فوتبال مشهد به خاطر این نوع فوتبال و تیم خوبی که داریم تبریک می‌گویم.
گل‌محمدی پیرامون شرایط تیمش در مسابقات امسال تصریح کرد: ما به دنبال این که تیم را قهرمان کنیم، نیستیم و امکانات تیم ما در حد قهرمانی نیست. ما حتی در زمین تمرینی و توپ هم در حد قهرمانی نیستیم، به دنبال این هستیم که بازی‌های خوبی ارائه دهیم و به دنبال این نیستیم که مدعی باشیم.
وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که از نظر فنی پیشرفت داشته باشیم و بازیکنان خیلی خوب عکس‌العمل نشان دادند و توانستند مسیری که در خودشان به وجود آوردند را طی می‌کنند، بار روانی روی دوش ما نیست که قهرمان باشیم اما همین که تا این هفته جزو مدعیان قهرمانی هستیم و از نظر امتیازی با سپاهان برابر هستیم، برایمان خوب است و نمی‌خواهم فشار روانی روی بازیکنان تیم ما زیاد باشد.
سرمربی تیم پدیده گفت: ما موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و اگر می‌توانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم، در هر دو شیوه می‌توانستیم موفق باشیم.
وی ادامه داد: به نظرم حضور هواداران سپاهانی به لیگ امسال کمک کرد و بدون شک حضور هواداران در ورزشگاه به نفع فوتبال کشور خواهد بود و خوشحالم که امسال لیگ شاهد حضور هواداران زیادی در ورزشگاه است.
گل‌محمدی اضافه کرد: من از نظر داوری امروز سورپرایز شدم و به نظرم داور امروز خیلی خوب بود و فکر نمی‌کنم اشتباه خاصی از داور شاهد بودیم.
وی افزود: خیلی زود است که درباره تیم قهرمان صحبت کنیم و به نظرم شرایط در نیم‌فصل دوم خیلی متفاوت‌تر است، ما مشکلات امکاناتی و مالی داریم و اگر حمایت شویم طبعاً با دلگرمی بیشتری راه را ادامه می‌دهیم و می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدول بمانیم اما اگر غیر از این باشد، به مشکل بر می‌خوریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77728/از-نظر-داوری-سورپرایز-شدم--بازیکنان-زحمت-کشیدند
بستن   چاپ