پیام سپاهان
قلعه نویی:
سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند تقویت است
جمعه 9 آذر 1397 - 22:45:02
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: از بازیکنانم به خاطر بازی زیبا قدردانی می کنم و اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید تیم سپاهان را تقویت کنیم.
به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی شامگاه روز جمعه بعد از برد تیمش مقابل پدیده مشهد در نشست خبری افزود : از هواداران تیم سپاهان به دلیل حمایت گسترده تشکر می کنم چون نشان دادند پای کار هستند.
وی با تبریک به یحیی گلمحمدی به دلیل بازی خوب تیمش اظهارداشت: از گردش توپ در این دیدار لذت بردم و خیلی خوب بازی کردند و ما فضا را به آنها داده بودیم.
وی با بیان اینکه هنوز بر روی نگرش بازیکنان سپاهان باید کار شود، تصریح کرد: بازیکنان خودشان را باور ندارند و باید با گلهای بیشتری بازی را تمام کنند.
قلعه نویی ادامه داد : اگر می خواهیم در کورس بمانیم باید تیم را ترمیم و نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه چهار تا پنج بازیکن جدید را در نیم فصل دوم جذب خواهیم کرد، بیان کرد : باید سپاهان را تقویت کنیم و امیدوارم در این دو بازی باقی مانده امتیازات لازم را جذب کنیم .
به گفته وی باشگاه از نظر تعهداتش اگر جلو نیست عقب هم است.
وی با اشاره به اینکه امروز نظم و ساختار دفاعی مان خوب بود ، افزود: من دوست دارم وقتی گل می زنیم به سمت گل های دیگر برویم امیدوارم در نیم فصل دوم این نگرش عوض شود.
وی با بیان اینکه با بازگشت رسول نوید کیا بازیکن سپاهان که مصدوم است برخی از مشکلات تیم حل می شود، اضافه کرد : اول باید فشار روانی تیم را کمک کنیم و از روانشناس در تیم بهره خواهیم کرد.
وی همچنین حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در عبور و مرور هواداران تیم سپاهان را خواستار شد و گفت : در همه جای دنیا اول محوطه می سازند بعد خود ورزشگاه را که در کشورما این چنین نیست.
/6020/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77737/سپاهان-برای-ماندن-در-کورس-قهرمانی-نیازمند-تقویت-است
بستن   چاپ