پیام سپاهان
دارنده مدال طلای نجات غریق:
هدفم گرفتن سهمیه المپیک است
شنبه 10 آذر 1397 - 15:07:59
پیام سپاهان - ملی پوش اصفهانی دوو میدانی گفت: هدفم گرفتن سهمیه المپیک است و می‌خواهم برای سومین بار به المپیک راه پیدا کنم.
رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در رابطه با مسابقات جهانی نجات غریق که در استرالیا برگزار شد، اظهار کرد: از سوی فدراسیون نجات غریق به این تورنمنت اعزام شدم که خوشبختانه توانستم در بخش پرچم مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم.
وی با اشاره به اینکه در بخش 90 متر سرعت در ساحل به مدال نقره دست یافته است، افزود: سطح مسابقات بالا بود، 44 کشور مثل آمریکا، استرالیا نیوزلند و کشورهای مطرح اروپایی در مسابقات جهانی نجات غریق حضور داشتند که خوشبختانه نتیجه مناسبی را کسب کردم. این رقابت‌ها در سه بخش ساحلی، دریایی و استخر برگزار شده بود.
ملی پوش اصفهانی دو و میدانی با بیان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته دو و میدانی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر فدراسیون دو و میدانی در برگزاری اردو ضعیف عمل کرده است، باید خودم تمرین‌های انفرادی را پیگیری کنم. هدفم گرفتن سهمیه المپیک در رقابت‌های قهرمانی آسیا است و می‌خواهم برای سومین بار به المپیک راه پیدا کنم.
کدخبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77789/هدفم-گرفتن-سهمیه-المپیک-است
بستن   چاپ