پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
شکوفایی اقتصادی بدون امنیت معنا ندارد
شنبه 10 آذر 1397 - 15:08:06
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان با بیان اینکه مطابق روایات دینی پایدار ماندن دین حق نیازمند امنیت است و این موضوع در همه مسایل کاربرد دارد، گفت: بدون امنیت شکوفایی اقتصادی کشور نیز معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره اطلاعات اردستان درجلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: امنیت، عدالت، رفاه و آسایش سه موضوعی است که همگان به آن نیاز دارند به نوعی که حتی اگر یکی از آنها در جامعه ای موجود نباشد جامعه دچار مشکلات مختلف خواهدشد.
وی با بیان اینکه بدون امنیت شکوفایی اقتصادی معنا ندارد، ابراز داشت: مطابق روایات دینی پایدار ماندن دین حق نیازمند امنیت است و این موضوع در همه مسایل کاربرد دارد.
امام جمعه اردستان گفت: هر چند بسیاری نیروهای اطلاعات از سرداران نظام جمهری اسلامی ایران هستند اما خود را سرباز گمنام امام زمان (عج) می دانند و با چشمانی باز در میان مردم حضور دارند .
حجت السلام دهشیری بابیان اینکه پیگیری مسایل شهرستان اردستان در مسیر درست حرکت می کند، تصریح داشت: با توحه به اینکه مردم شهرستان مطیع رهبری هستند مشکل خاصی در طول این سالها نداشتیم.
پاشنه آشیل اردستان کمبود جمعیت است
در ادامه این جلسه فرماندار اردستان اظهار داشت: شاهد بالاترین سطح تعامل در شورای تامین شهرستان بوده ایم و با وجود بحران هایی که گاه در سطح کشور ایجاد شده است در اردستان مشکلی نداشتیم.
حمید رضا تاملی با بیان اینکه مهمترین پاشنه آشیل شهرستان کمبود جمعیت آن است و مهاجرت جمعیت اردستان را به اینجا رسانده است، ابراز داشت: همواره اخذ مطالبات با این مانع عدم جمعیت مواجه می شود.
10 آذر به نام روز اردستان ثبت ملی می شود
وی تصریح کرد: رقابت های سنگین سیاسی در 40 ساله گذشته عوارضی را برای مردم داشته است و خدمت گزاری برای مردم را با مشکل مواجه می کند.
فرماندار اردستان با بیان اینکه اردستان از نظر ظرفیت پتانسیل های شخصیتی در کشور برتر بوده است و همایش شهید مدرس نیز در راه رسیدن به همین موفقیت بود، ابراز داشت: روز دهم آذر به عنوان روز شهرستان ثبت شده است.
توجه به امنیت و اطمینان مردم خیلی مهم است
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه اظهار داشت: نهاد اطلاعات پشتیبان همه نهادهای انقلابی برای حراست جامعه است .
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: این نهاد برای هدایت مسئولان است و از مشکلات آنان را جلوگیری می کند .
وی افزود: اداره اطلاعات با توجه به اطلاعاتی که دارند موجب پیشرفت قطار حرکتی نظام خواهند بود .
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها دچار مسائل پر تنش اقتصادی هستیم، تصریح داشت: مهمترین قوت منطقه خاورمیانه مقاومتی است که در برابر دنیای استکباری در آن شکل گرفته است.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید داشت: اعتماد، اطمینان و امنیت مردم سه موضوع مهمی است که باید برای رسیدن به آن بیشتر از روزهای عادی تلاش کنیم.
نماینده مردم اردستان بیان داشت: در زمان کنونی که دشمن از هر زمان دشمنی خود را بیشتر کرده است بالاترین حسنه ای که مسئولان می توانند انجام دهند خدمت به مردم است .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77796/شکوفایی-اقتصادی-بدون-امنیت-معنا-ندارد
بستن   چاپ