پیام سپاهان
سومین روز جست‌وجوی گردشگر گم شده در مرنجاب
شنبه 10 آذر 1397 - 19:08:50
پیام سپاهان - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل گفت: تلاش‌ها برای جست‌وجوی گردشگر گم شده در کویر مرنجاب همچنان توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای داوطلب مردمی و محلی ادامه دارد .
 به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حسین اصباح با اشاره به آخرین وضعیت گمشده کویر مرنجاب گفت: همچنان عملیات جست‌وجو توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای داوطلب مردمی و محلی ادامه دارد.
وی افزود: عملیات جستجو به محض اطلاع از ساعت 13 روز پنجشنبه 8 آذرماه آغاز شد و امروز نیز با حضور 13 نجاتگر در قالب 4 تیم از هلال احمر و فرمانداری شهرستان با همکاری نیروی انتظامی در گروه های خودرویی و پیاده در کویر و همچنین دریاچه نمک عملیات جستجو انجام شده است.
اصباح در توضیح این حادثه گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته جوان گردشگر 27 ساله اهل شهرستان کرج وارد کویر مرنجاب آران و بیدگل شده و پس از مدتی دسترسی به وی ناممکن شده است.
وی خاطرنشان کرد : جستجو‌ها تا پیدا شدن فرد مفقود شده در کویر و یا اطلاع از سلامتی وی ادامه خواهد داشت.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل در پایان به گردشگران و کویر نوردان توصیه کرد برای ورود به فضاهایی که شناخت کافی ندارند از افراد زبده و آشنا به منطقه ، استفاده کرده و به علایم هشدار دهنده توجه کنند .
گفتنی است کویر مرنجاب آران و بیدگل در فاصله 220 کیلومتری شمال اصفهان و 230 کیلومتری تهران واقع شده است و گردشگران داخلی و خارجی در فصول مختلف سال به ویژه پاییز و زمستان با توجه به هوای مطلوب آن به این کویر بکر و زیبا سفر می کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77813/سومین-روز-جست‌وجوی-گردشگر-گم-شده-در-مرنجاب
بستن   چاپ