پیام سپاهان
در فرآیند سه مرحله‌ای؛
نقش جهان 10 ماه آینده تکمیل می‌شود
شنبه 10 آذر 1397 - 19:08:56
پیام سپاهان - رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فرآیند تکمیل سازی ورزشگاه نقش جهان به 3 مرحلهٔ سه ماهه تقسیم شده است که فکر می‌کنم تا 9 یا 10 ماه آینده تکیمل گردد و تحویل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان خواهد شد.
سید حسین محمودیه درگفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با زمان تکمیل ورزشگاه نقش جهان و تحویل آن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اظهارکرد: در مجموع این پروژه سیر صعودی دارد و با توجه به محدودیت در منابع مالی که وجود دارد، مدت زمانی به طول می‌انجامد تا به طور کامل ورزشگاه تحویل فولاد مبارکه سپاهان شود. در حال حاضر از ورزشگاه بهره برداری شده که به صورت کامل تمکیل نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که ورزشگاه نقش جهان در چه زمانی تکمیل خواهد شد؟ گفت: ورزشگاه یک سری آیتم‌های نیمه تمامی دارد که با توجه به منابع مالی بین این قسمت‌ها اولویت بندی شده است. حدود 90 درصد از پروژه‌های نقش جهان اجرا شده و تنها 10 درصد کارهای آن باقی مانده است. فرآیند تکمیل سازی ورزشگاه نقش جهان به 3 مرحلهٔ سه ماهه تقسیم شده است که فکر می‌کنم تا 9 یا 10 ماه آینده تکیمل گردد و تحویل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان خواهد شد.
رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اعتبارات برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی اهمیت زیادی دارد و با توجه به اعتباراتی که است اولویت را به تکمیل طبقه دوم و چادر اختصاص داده‌ایم. هدف بعدی در پروژه تکمیل پارکینگ‌ها، خروجی و ورودی ورزشگاه است.




کدخبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77814/نقش-جهان-10-ماه-آینده-تکمیل-می‌شود
بستن   چاپ