پیام سپاهان
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:
مصدومیت 18 نفر دراصفهان بر اثر برخورد تریلی با اتوبوس
شنبه 10 آذر 1397 - 19:09:00
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد تریلی با اتوبوس مسافربری، 18 نفر مصدوم شدند که 12 نفر به علت عدم رضایت به بیمارستان انتقال داده نشدند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در کمربندی خمینی شهر - نجف آباد و نرسیده به گردنه کوه سرخ، تریلی با اتوبوس اصفهان - داران را جابه جا می کرد و باعث مصدومیت 18 نفر شد که از این تعداد 6 نفر به بیمارستان منظریه خمینی شهر انتقال داده شدند.
وی بیان داشت: بر اثر برخورد پیکان با دیوار در مسیر چادگان- حجت آباد،‌ پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان بوعلی انتقال داده شدند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: براثر واژگونی سمند در محور مبارکه به اصفهان، روبروی کارخانه نسوز،‌ پنج نفر مصدوم شدند و به بیمارستان محمد رسول الله انتقال یافتند.
مسمومیت با گاز و عدم رضایت برای انتقال به بیمارستان
وی بیان داشت: همچنین براثر تصادف زنجیره ای پنج خودرو در شهرضا به اصفهان شش نفر مصدوم شدند که به بیمارستان الزهرا و کاشانی انتقال یافتند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از انفجار و نشت گاز در خمینی شهر خبر داد و افزود: در این حادثه ‌یک زن 32 ساله مصدوم و به بیمارستان اشرفی خمینی شهر انتقال یافت.
وی گفت: بر اثر نشت گاز منوکسید کربن از بخاری گاز سوز، یک مرد 58 ساله مسموم شده و به بیمارستان الزهرا انتقال یافت.
راستین با بیان اینکه بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در خیابان وحید یک زن 35 ساله، مسموم شد که رضایت به انتقال به بیمارستان نداد، ادامه داد: همچنین بر اثر استفاده از زغال برای گرم کردن محیط اتاق در بوئین میاندشت ، یک مرد 56 ساله به درمانگاه شبانه روزی میاندشت انتقال یافت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77819/مصدومیت-18-نفر-دراصفهان-بر-اثر-برخورد-تریلی-با-اتوبوس
بستن   چاپ